Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
vanavond hebben we de dominee op een soort kenningsmakingsbezoek.
????helma schreef:vanavond hebben we de dominee op een soort kenningsmakingsbezoek.
Jullie kennen hem toch al langer?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
De predikant vd gemeente waar jullie afdeling onder valt of die emerituspredikant die vaak bij jullie voor gaat, want het is maar net wat versta je onder: "de dominee"?helma schreef:vanavond hebben we de dominee op een soort kenningsmakingsbezoek.
de emerituspredikant die kennis gaat maken met de gemeenteleden
OK.helma schreef:de emerituspredikant die kennis gaat maken met de gemeenteleden
Ik werk vanmorgen thuis voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk, vanavond naar de Bijbellezing van Ds.van Dieren over Jona. Daarna nog een korte ledenvergadering ter verkiezing van 3 diakenen.
vandaag de nieuwe groep voor de dagverzorging opstarten samen met 3 collega 's 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Vanmorgen tot half 12 geslapen.
Daarna lekker gebrunched met mijn vrouw en net eerste helft van een film bekeken. Nu even RF volspammen en daarna, geen idee.
Hoop vanavond fit genoeg te zijn om nog wat administratie voor de kerk te doen.
Daarna lekker gebrunched met mijn vrouw en net eerste helft van een film bekeken. Nu even RF volspammen en daarna, geen idee.
Hoop vanavond fit genoeg te zijn om nog wat administratie voor de kerk te doen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
ziek liggen zijn...
nou ja ziek.... keelpijn en hoofdpijn, steeds maar hoofdpijn...
hoop dat ik morgen fit genoeg ben om een feestje te vieren...
nou ja ziek.... keelpijn en hoofdpijn, steeds maar hoofdpijn...
hoop dat ik morgen fit genoeg ben om een feestje te vieren...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Allemaal amtstermijnen, of zijn er een aantal doorgeschoven naar het ouderlingenbankje?Gijs83 schreef:OK.helma schreef:de emerituspredikant die kennis gaat maken met de gemeenteleden
Ik werk vanmorgen thuis voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk, vanavond naar de Bijbellezing van Ds.van Dieren over Jona. Daarna nog een korte ledenvergadering ter verkiezing van 3 diakenen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:Allemaal amtstermijnen, of zijn er een aantal doorgeschoven naar het ouderlingenbankje?Gijs83 schreef:OK.helma schreef:de emerituspredikant die kennis gaat maken met de gemeenteleden

Advertentiepuzzel maken uit het puzzelboek van het RD
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ik ookIchtus schreef:Advertentiepuzzel maken uit het puzzelboek van het RD

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Is dat die met die grote prijzen?albion schreef:Ik ookIchtus schreef:Advertentiepuzzel maken uit het puzzelboek van het RD

Wat komt eruit?

ouwe boef ga zelf puzzelen joh..Mister schreef:Is dat die met die grote prijzen?albion schreef:Ik ookIchtus schreef:Advertentiepuzzel maken uit het puzzelboek van het RD![]()
Wat komt eruit?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Een getalMister schreef:Is dat die met die grote prijzen?albion schreef:Ik ookIchtus schreef:Advertentiepuzzel maken uit het puzzelboek van het RD![]()
Wat komt eruit?

Het boek stelt niks voor. Allemaal makkelijke puzzels. Of ik moet nu de 10 makkelijkste gedaan hebben.
En nee, heb geen kinderpuzzels gedaan

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!