't Zal wel iets met hartjes zijn.......MarthaMartha schreef:jvdg schreef:Fout!! 100% zeker.Mister schreef:Met de D van DemoMarthaMartha schreef:een kettinkje...![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder letter...

't Zal wel iets met hartjes zijn.......MarthaMartha schreef:jvdg schreef:Fout!! 100% zeker.Mister schreef:Met de D van DemoMarthaMartha schreef:een kettinkje...![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder letter...
jvdg schreef:'t Zal wel iets met hartjes zijn.......MarthaMartha schreef:jvdg schreef:Fout!! 100% zeker.Mister schreef:
Met de D van Demo![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder letter...
neeeeeeeeeee.... maar ik leg verder niks uit, hij is voor 9 juni namelijk....Mister schreef:Geloof-hoop-liefde dan?
En als ik niet mag of kan komen?MarthaMartha schreef:neeeeeeeeeee.... maar ik leg verder niks uit, hij is voor 9 juni namelijk....Mister schreef:Geloof-hoop-liefde dan?
Ze laat zich niet verleiden!jvdg schreef:En als ik niet mag of kan komen?MarthaMartha schreef:neeeeeeeeeee.... maar ik leg verder niks uit, hij is voor 9 juni namelijk....Mister schreef:Geloof-hoop-liefde dan?
PB'tje?
Plaatje op forum?
henriët schreef:Ze laat zich niet verleiden!jvdg schreef:En als ik niet mag of kan komen?MarthaMartha schreef:neeeeeeeeeee.... maar ik leg verder niks uit, hij is voor 9 juni namelijk....Mister schreef:Geloof-hoop-liefde dan?
PB'tje?
Plaatje op forum?
Zeker, daar kunnen ze uuuren mee zoet zijn en dan gaat hij weer in de kast en komt hij er weer uit en dan is het wéér leuk! Dolle pret!!henriët schreef:een houten trein voor de kids, wat is dat leuk zeg!
en t leuke is dat je kunt uitbreiden..Katharina van Bora schreef:Zeker, daar kunnen ze uuuren mee zoet zijn en dan gaat hij weer in de kast en komt hij er weer uit en dan is het wéér leuk! Dolle pret!!henriët schreef:een houten trein voor de kids, wat is dat leuk zeg!![]()
Een rood potlood om te stemmenMarthaMartha schreef:neeeeeeeeeee.... maar ik leg verder niks uit, hij is voor 9 juni namelijk....Mister schreef:Geloof-hoop-liefde dan?
dat wordt alvast een leuke originele foto in ons albumfluitje schreef:Een rood potlood om te stemmenMarthaMartha schreef:neeeeeeeeeee.... maar ik leg verder niks uit, hij is voor 9 juni namelijk....Mister schreef:Geloof-hoop-liefde dan?