Wat bracht de post vandaag o.a.?
- Wilma van den Berg
Re: Wat bracht de post vandaag o.a.?
Inmiddels is het volgende binnen: het RD, een streekblaadje, post en wat reclamefolders
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gijs, en nog steeds geen kampioen!

informatie over de opleiding/studie die ik hoop te gaan doen
en wat brieven van m'n werkgever.
en wat brieven van m'n werkgever.
Dan ben jij wel 1 van de weinigen! Ik had er vandaag weer een hele vracht bij zitten! Volgens mij hebben nu zo goed als alle ANWB-leden in mijn postwijk hem gehad. Maar ben jij toevallig wel ANWB-lidjvdg schreef:Gijs, en nog steeds geen kampioen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ècht wel!Gijs83 schreef:Dan ben jij wel 1 van de weinigen! Ik had er vandaag weer een hele vracht bij zitten! Volgens mij hebben nu zo goed als alle ANWB-leden in mijn postwijk hem gehad. Maar ben jij toevallig wel ANWB-lidjvdg schreef:Gijs, en nog steeds geen kampioen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

- Wilma van den Berg
Er komt zoiets in me op als: uitzonderingen bevestigen de regel...Gijs83 schreef:Dan ben jij wel 1 van de weinigen! Ik had er vandaag weer een hele vracht bij zitten! Volgens mij hebben nu zo goed als alle ANWB-leden in mijn postwijk hem gehad. Maar ben jij toevallig wel ANWB-lidjvdg schreef:Gijs, en nog steeds geen kampioen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
bewijs maar eens danjvdg schreef:Ècht wel!Gijs83 schreef:Dan ben jij wel 1 van de weinigen! Ik had er vandaag weer een hele vracht bij zitten! Volgens mij hebben nu zo goed als alle ANWB-leden in mijn postwijk hem gehad. Maar ben jij toevallig wel ANWB-lidjvdg schreef:Gijs, en nog steeds geen kampioen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Ècht wel!jvdg schreef:Dan ben jij wel 1 van de weinigen! Ik had er vandaag weer een hele vracht bij zitten! Volgens mij hebben nu zo goed als alle ANWB-leden in mijn postwijk hem gehad. Maar ben jij toevallig wel ANWB-lidGijs83 schreef:

Elk jaar betaal ik wat aan die club......Daphne schreef: bewijs maar eens dan

Sterker nog: ik hoef dat krantje niet. Ik wil alleen maar Wegenwacht-hulp.Gijs83 schreef:Maar de Kampioen doe je toch niet direct bij het oud papier er staan meestal nog wel interessante artikelen in! Maar de volgende zending kampioenen verwacht ik echt deze week wel!Ik hoop wel, dat hij voor a.s. zaterdag binnen is.
hoezo dat dan??
Zaterdag is het oud-papier ophaaldag.
Maar dat is bij de ANWB geen optie. Je bent lid of niet.
stuur m anders ff door naar jvdgTiberius schreef:Zaterdag is het oud-papier ophaaldag.henriët schreef:hoezo dat dan??Tiberius schreef: Geldt ook voor mij.
Ik hoop wel, dat hij voor a.s. zaterdag binnen is.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-post van het re-integratiebureau: m'n getekende contract(eindelijk!)
-Belastingdienst: periodieke betaling motorrijtuigenbelasting
-De Saambinder
-Belastingdienst: periodieke betaling motorrijtuigenbelasting
-De Saambinder
- zusterelly
De Saambinder
De Kampioen
Verschillende rekeningen
De Kampioen

Verschillende rekeningen

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
sjonge ik moet zeker nog tot half 5 wachten.!
dws, sb, krantje van de zlm, een rekening van bolcom, iets van de postbank en nog iets van v&d
mwah, jetje was teleurgesteld, en 'boos'op de post dat er weer niks voor haar bij zat...
mwah, jetje was teleurgesteld, en 'boos'op de post dat er weer niks voor haar bij zat...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
EN NOG GEEN KAMPIOEN!
(of zou ik 'm al ontvangen hebben en dat mijn betere helft hem al in de blauwe container heeft gegooid
)

(of zou ik 'm al ontvangen hebben en dat mijn betere helft hem al in de blauwe container heeft gegooid