nieuwjaarsmeeting.....

parsifal

Bericht door parsifal »

Ik weet het nog niet zeker, maar ik denk dat ik wel kan (en wil) komen
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Ik denk dat ik wel kan...
wim

Bericht door wim »

Ik kan waarschijnlijk wel... maar of ik ook kom?

what's in it for me? :wink:
Rens

Bericht door Rens »

wim schreef:
de inbreng van je vioolspel minimaal........................ :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
wim

Bericht door wim »

Rens schreef:
wim schreef:
Nou, ik weet niet of je daar op zit te wachten. Wanneer ik eenmaal begin met spelen ben ik bijna niet meer te stoppen. Binnen de korste keren ben ik als enige over: de anderen zijn gevlucht.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

wim schreef:
Rens schreef:
wim schreef:
Nou, ik weet niet of je daar op zit te wachten. Wanneer ik eenmaal begin met spelen ben ik bijna niet meer te stoppen. Binnen de korste keren ben ik als enige over: de anderen zijn gevlucht.
Ik zou het heel graag wel eens willen horen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

wim schreef:Wanneer ik eenmaal begin met spelen ben ik bijna niet meer te stoppen.
trekken we toch de stekker er uit ??? of halen de strijkstok uit je handen, kan er ook niks meer aan blijven hangen.............. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Lassie

Bericht door Lassie »

vlinder schreef:
helma schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Kan er een lijstje komen wie er wel komen? (Dan kan ik aan de hand daarvan beslissen of ik ook kom :mrgreen: )

:x :x :x

ga je schamen!
Hmm waarom? Wij vinden het ook erg ver weg, de praktijk is dat er op het laatst nog veel afmeldingen zijn. Memento en ik zeiden ook tegen elkaar dat het af hangt van wie er nog meer komen. Als er wat meer oud-gedienden komen hopen we zeker weer te komen!
dit is wel de gelegenheid om mij een keer te ontmoeten. (ben ook een van de oud gedienden) :P :wink:
wim

Bericht door wim »

Voor Scherpenzeel moet ik langs Utrecht. En elke keer dat ik langs Utrecht moet, krijg ik een boete voor te hard rijden. De vorige keer hield ik er ernstig rekening mee en lette heel goed op mijn snelheid (de tomtom begint zich er tegenwoordig ook mee te bemoeien). En toch kreeg ik weer een boete van 20 euro. Ze willen me daar gewoon niet hebben.
Laatst gewijzigd door wim op 11 jan 2008, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Rens

Bericht door Rens »

wim schreef:Voor Scherpenzeel moet ik langs Utrecht. En elke keer dat ik langs Utrecht moet, krijg ik een boete voor te hard rijden. De vorige keer hield ik er ernstig rekening mee en lette heel goed op mijn snelheid (de tomtom begint zich er tegenwoordig ook mee te bemoeien). En toch kreeg weer een boete van 20 euro. Ze willen me daar gewoon niet hebben.
je telt zeker de snelheden die je op de opeenvolgende bordjes ziet staan, bij elkaar op????

en anders hou je je simpel aan een limiet van 90 in de regio utrecht..............
Moderatorbericht:
Daphne

Bericht door Daphne »

wim schreef:Ik kan waarschijnlijk wel... maar of ik ook kom?
Knijpen mag je in iedergeval niet :roll:
wim schreef:Voor Scherpenzeel moet ik langs Utrecht. En elke keer dat ik langs Utrecht moet, krijg ik een boete voor te hard rijden. De vorige keer hield ik er ernstig rekening mee en lette heel goed op mijn snelheid (de tomtom begint zich er tegenwoordig ook mee te bemoeien). En toch kreeg ik weer een boete van 20 euro. Ze willen me daar gewoon niet hebben.
Je zal t wel verdiend hebben.... :|
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
wim

Bericht door wim »

Daphne schreef: Knijpen mag je in iedergeval niet :roll:
O. En waar mag ik dan niet in knijpen?
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Laten we nu maar ophouden. Het was leuk, maar grapjes in die regio hebben de eigenschap dat ze soms vervelend worden.
wim

Bericht door wim »

Kaw schreef:Laten we nu maar ophouden. Het was leuk, maar grapjes in die regio hebben de eigenschap dat ze soms vervelend worden.
Ja, zoals mijn moeder altijd zei in zo'n geval: "Het Wous besluit loopt op stront uit" (Wous=Rijnsaterwoudes). Vraag me niet wat het oorspronkelijk betekent.
vlinder

Bericht door vlinder »

wim schreef:
Kaw schreef:Laten we nu maar ophouden. Het was leuk, maar grapjes in die regio hebben de eigenschap dat ze soms vervelend worden.
Ja, zoals mijn moeder altijd zei in zo'n geval: "Het Wous besluit loopt op stront uit" (Wous=Rijnsaterwoudes). Vraag me niet wat het oorspronkelijk betekent.
Mijn moeder had ook zoiets:
Al gaat het praatje de wereld rond,
het eindigd altijd op het woordje ......

maar goed, laten we weer ontopic gaan.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Plaats reactie