Nou, helemaal mee eens. Dit is op het profane af!Tiberius schreef:On-topic graag.
Anti-quoq, matig je gesnuffel naar dit soort zinloze statistieken, aub.
Beroepingswerk, deel 5
ach, hij heeft tot op heden nog overal voor mogen bedanken, en ik kan niet zeggen dat het mij spijt..................vandendijk schreef:.................. Ds.B.J.van Boven beroepen..............., .
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Wat een onzin allemaal! Weet je wat op het profane af is: al dat onzinnige gereageer op serieuze vragen die ik hier stel. Het gaat helemaal niet omstatistieken.freek schreef:Nou, helemaal mee eens. Dit is op het profane af!Tiberius schreef:On-topic graag.
Tiberius: je houdt jezelf niet aan regels die je ons stelt. En dat gebeurt de laatste tijd vaker. De mods krijgen dictatoriale trekjes en ik ben dat behoorlijk zat.
Lees je eigen reactie nog eens over: Ik moet matigen (Volgens mij stel ik af en toe een vraag); je veronderstelt dat het om statistieken gaat (onzin; ga ik niet meer uitleggen: ale genoeg gedaan) en het zou zinloos zin (dit slaat echt alles).
De rubriek waaronder 'beroepingswerk 5' valt, heet 'Kerkelijk nieuws'. Ik constateer dat echte onzinsdiscussies hier doorgaans gewoon kunnen blijven bestaan (bijvoorbeeld of er een rood lampje moet zijn...), maar dat het echte kerkelijke nieuws altijd maar weer belachelijk moet worden gemaakt, verdacht moet worden gemaakt, etc. Waar slaat dit allemaal op.
Als je echt vind dat mijn vragen vallen onder de categorie 'gesnuffel naar zinloze statistieken', dan stel ik voor dat je me van refoforum afkiepert en mijn account blokkeert.
Dit klinkt heel erg statistiekerig, antiq. Net of je een groot verzamelalbum voor je hebt liggen waarin nog een paar plaatjes ontbreken.Anti-quoq schreef:On-topic-vraagje:
Weet iemand wie er beroepen is in de GG's van Doetinchem en Genemuiden. Deze gemeenten beroepen altijd in de maand december, maar ik heb het beroep hier nog niet gezien (ook niet in RD of preeklinks). Misschien is er vanavond ledenvergadering?
Als je had gevraagd: weet iemand of door D en/of G nog een beroep is uitgebracht, dan had niemand zich eraan gestoord.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
nee hè, daar gáán we weer..Anti-quoq schreef:Wat een onzin allemaal! Weet je wat op het profane af is: al dat onzinnige gereageer op serieuze vragen die ik hier stel. Het gaat helemaal niet omstatistieken.freek schreef:Nou, helemaal mee eens. Dit is op het profane af!Tiberius schreef:On-topic graag.
Tiberius: je houdt jezelf niet aan regels die je ons stelt. En dat gebeurt de laatste tijd vaker. De mods krijgen dictatoriale trekjes en ik ben dat behoorlijk zat.
Lees je eigen reactie nog eens over: Ik moet matigen (Volgens mij stel ik af en toe een vraag); je veronderstelt dat het om statistieken gaat (onzin; ga ik niet meer uitleggen: ale genoeg gedaan) en het zou zinloos zin (dit slaat echt alles).
De rubriek waaronder 'beroepingswerk 5' valt, heet 'Kerkelijk nieuws'. Ik constateer dat echte onzinsdiscussies hier doorgaans gewoon kunnen blijven bestaan (bijvoorbeeld of er een rood lampje moet zijn...), maar dat het echte kerkelijke nieuws altijd maar weer belachelijk moet worden gemaakt, verdacht moet worden gemaakt, etc. Waar slaat dit allemaal op.
Als je echt vind dat mijn vragen vallen onder de categorie 'gesnuffel naar zinloze statistieken', dan stel ik voor dat je me van refoforum afkiepert en mijn account blokkeert.
accepteer gewoon dat er gemodereerd wordt, en zit niet zo te zieken altijd! (wees er juist blij mee, anders wordt het hier ook zo n vervallen bende... :roll: )
Beste Anti-quoq, wat mij betreft snuffel je in volle vrede door met dat soort onderzoekjes totdat je een ons weegt.
Maar bespaar ons de resultaten van dat soort onzinnige zaken.
Ik spreek nu niet als moderator, maar als forummer, dus het heeft niets met dictatoriaal te maken. En zo te lezen irriteren meerdere forummers zich er hier aan.
Open desnoods een polletje "Zit je te wachten op mijn gesnuffel in beroepingswerkstatistieken?".
Als een significante minderheid ja antwoord, hoor je mij niet meer.
Maar bespaar ons de resultaten van dat soort onzinnige zaken.
Ik spreek nu niet als moderator, maar als forummer, dus het heeft niets met dictatoriaal te maken. En zo te lezen irriteren meerdere forummers zich er hier aan.
Open desnoods een polletje "Zit je te wachten op mijn gesnuffel in beroepingswerkstatistieken?".
Als een significante minderheid ja antwoord, hoor je mij niet meer.
Ik zou zeggen: hou de eer aan jezelf, het woordje "gebanned" bij je naam heeft associatisch met een gewaardeerd medeforummer, waarvan we hopen dat hij binnenkort terugkeerd op het forum................Anti-quoq schreef:De mods krijgen dictatoriale trekjes en ik ben dat behoorlijk zat
, .................dan stel ik voor dat je me van refoforum afkiepert en mijn account blokkeert.
Moderatorbericht:
- Wilma van den Berg
Beroepingswerk
Protestantse Kerk in Ned.
Beroepen: te Landgraaf-Kerkrade-Heerlen (Oude Mijnstreek, prot.), J. H. Soethoudt te Halsteren/Nieuw-Vossemeer (prot.), die dit beroep heeft aangenomen.
Aangenomen: naar Barendrecht (geref.), R. J. van Amstel te Rotterdam-Lombardijen (geref.)
Geref. Gemeenten
Bedankt: voor Bodegraven, A. T. Vergunst te Carterton (Nieuw-Zeeland).
Afscheid/intrede
Afscheid: van Renkum-Heelsum (geref.), W. Broekema wegens vertrek naar Nijverdal (geref.).
Intrede: te Hallum (Mariëngaarde, prot.), mw. E. S. Burger te Cuijk en Gennep (prot.).
Ned. Geref. Kerken
Afscheid: van Wormer, C. M. van der Klis wegens vertrek naar Bunschoten-Spakenburg
Beroepen: te Landgraaf-Kerkrade-Heerlen (Oude Mijnstreek, prot.), J. H. Soethoudt te Halsteren/Nieuw-Vossemeer (prot.), die dit beroep heeft aangenomen.
Aangenomen: naar Barendrecht (geref.), R. J. van Amstel te Rotterdam-Lombardijen (geref.)
Geref. Gemeenten
Bedankt: voor Bodegraven, A. T. Vergunst te Carterton (Nieuw-Zeeland).
Afscheid/intrede
Afscheid: van Renkum-Heelsum (geref.), W. Broekema wegens vertrek naar Nijverdal (geref.).
Intrede: te Hallum (Mariëngaarde, prot.), mw. E. S. Burger te Cuijk en Gennep (prot.).
Ned. Geref. Kerken
Afscheid: van Wormer, C. M. van der Klis wegens vertrek naar Bunschoten-Spakenburg
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Anti-quoq,
Wat mij betreft ga je lekker door. Ik ben volledig op de hoogte van het kerkelijk nieuws, mede dankzij jou.
Het is inderdaad een beetje flauw hoe er gereageerd wordt, maar in welk topic gebeurt dat niet.
Volgens mij ben jij de enige die hier on-topic blijft. Wat is er mis mee om bij te houden wat de ontwikkelingen zijn in kerkelijk Nederland en dan in dit geval met name de Ger. Gem. Ik vraag me ook af wat de mensen hier nu beweegt om daar telkens weer geagiteerd op te reageren of zulke flauwe acties te ondernemen zoals gisteren gebeurde. Jammer hoor!
Anti-quoq, wanneer je een poll opent, mijn stem heb je!!
Wat mij betreft ga je lekker door. Ik ben volledig op de hoogte van het kerkelijk nieuws, mede dankzij jou.
Het is inderdaad een beetje flauw hoe er gereageerd wordt, maar in welk topic gebeurt dat niet.
Volgens mij ben jij de enige die hier on-topic blijft. Wat is er mis mee om bij te houden wat de ontwikkelingen zijn in kerkelijk Nederland en dan in dit geval met name de Ger. Gem. Ik vraag me ook af wat de mensen hier nu beweegt om daar telkens weer geagiteerd op te reageren of zulke flauwe acties te ondernemen zoals gisteren gebeurde. Jammer hoor!
Dank voor deze reactie. Je begrijpt hoe ik e.e.a. heb bedoeld.Ander schreef:Anti-quoq,
Maar een pol zie je niet. Ik zal dit forum niet meer van inhoudelijke info voorzien, er ook niet meer om vragen. Onzin wordt hier hoger gewaardeerd dan info.
Laatst gewijzigd door Anti-quoq op 28 dec 2007, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Laten we het eenvoudig en feitelijk houden!
a-q. blijf wat mij betreft gewoon doorgaan. ook in de jaarboeken worden statistieken bijgehouden! Kunnen we hier een ander niet gwoon in zijn waarde laten? De één houdt nu eenmaal meer van statistieken dan de ander.
a-q. ook mijn stem heb je!
a-q. ook mijn stem heb je!
Anti-quoq schreef:Dank voor deze reactie. Je begrijpt hoe ik e.e.a. heb bedoeld.Ander schreef:Anti-quoq,
Maar een pol zie je niet. Ik zal dit forum niet meer van inhoudelijke info voorzien, er ook niet meer om vragen. Onzin wordt hier hoger gewaardeerd dan info.
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
- sweelinck 25
Idd AQ, ook ik ben zeer geinteresseerd in jou statistieken.
Zo ben ik ook zeer benieuwd naar de gemiddelde lengte van de huidige predikers, en of de kansels daar in de nieuw gebouwde kerken op aangepast zijn tov de kerken van 100 jaar terug.
Heb je misschien ook een overzicht wat het percentage donkerblonde predikers is in ons Nederlandje ?
Graag per kerkverband gespecificeerd.
B.V.H.D.
Zo ben ik ook zeer benieuwd naar de gemiddelde lengte van de huidige predikers, en of de kansels daar in de nieuw gebouwde kerken op aangepast zijn tov de kerken van 100 jaar terug.
Heb je misschien ook een overzicht wat het percentage donkerblonde predikers is in ons Nederlandje ?
Graag per kerkverband gespecificeerd.
B.V.H.D.