vind ik ook wel van mezelf....JolandaOudshoorn schreef:Heel slim
enne... bedankt dat je er naar vroeg, want nu heb ik een plan vóór ze het gaan vragen, da's wel zo makkelijk........ ;-)
vind ik ook wel van mezelf....JolandaOudshoorn schreef:Heel slim
whaha, jij ook al, meid, ik ga de zon ff in, maar ik ben al verbrand....MarthaMartha schreef:zonnestralen........
verbrand? nu al?henriët schreef:whaha, jij ook al, meid, ik ga de zon ff in, maar ik ben al verbrand....MarthaMartha schreef:zonnestralen........
maar hoe meer zonnestralen je ontvangt hoe meer je ze kunt doorgeven!!!![]()
mentos schreef:Boeken en artikelen e.d. over Anne Frank!
Wie nog iets heeft liggen...
Voor mezelf. Een of andere extreme interesse...helma schreef:oh, zal eens voor je kijkenmentos schreef:Boeken en artikelen e.d. over Anne Frank!
voor een werkstuk? of voor jezelf?
mathilde schreef:Voor mezelf. Een of andere extreme interesse...helma schreef:oh, zal eens voor je kijkenmentos schreef:Boeken en artikelen e.d. over Anne Frank!
voor een werkstuk? of voor jezelf?
Ben benieuwd of je nog iets hebt liggen wat ik nog niet heb (heb hier 13 boeken, 4 AnneFrank-kranten en 3 dikke mappen vol knipsels uit kranten en tijdschriften)
Een Engelse versie van Het Achterhuis?helma schreef:o, heb nog wel een engelse anne frank in ieder geval
en ik snuffel nogal graag op rommelmarkten, als ik wat zie zal ik aan je denken!