Hélemaal mee eens Bert.................Bert Mulder schreef:
Is het wel zo dat ik vind dat een vrouw aantrekkelijker gekleed is als ze een rok draagt....
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)??
Bert Mulder schreef:Mag best van mij, Lassie. Denk ik niet dat er hier iemand is die aan kan tonen dat een (korte) rok meer degelijk is dan een broek voor vrouwen en meisjes.Lassie schreef:nou laat ik nou eens vertellen dat ik met broek en rok ben opgevoed.Unionist schreef:Foei toch, Lassie. Zo heb ik je niet opgevoed....Lassie schreef: spijkerbroek, (....) voor mezelf.
Denk ook niet dat er hier iemand is die een Bijbels argument kan maken tegen het dragen van broeken door vrouwen. Zie zo niet mannen rondlopen met vrouwenbroeken. En in Bijbelse tijden was de kleding heel anders...
Is het wel zo dat ik vind dat een vrouw aantrekkelijker gekleed is als ze een rok draagt....

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
- Oude-Waarheid
Iik zal je écht niet tegenhouden hoor, van mij kun je je gang gaan..............alleen stel ik dat een vrouw er met rok gewoon béter uitziet en ook mooier...............en dat staat voor mij geheel lós van de lengte van de rok.................van enkel-lang tot mini (als het je maar stáát............)JolandaOudshoorn schreef:Oef, krijg de neiging naar boven te rennen en mijn rok in te wisselen voor een broekPetrus schreef:Hélemaal mee eens Bert.................Bert Mulder schreef:
Lassie schreef:o nee toch niet. Laat ik nou net ff aan het surfen geslagen zijn op zoek naar kleding (korte rok en lange broek) dan zou ik toch liever kiezen voor de broek:
Korte rokken vind ik onfatsoenlijk.
Die broek is wel mooi, mits de draagster een niet al te wijde omvang heeft (geen enkele broek is dan mooi).
een wijde omvange werk je weg met een rok!?!!!?Vincent schreef:Lassie schreef:o nee toch niet. Laat ik nou net ff aan het surfen geslagen zijn op zoek naar kleding (korte rok en lange broek) dan zou ik toch liever kiezen voor de broek:
Die broek is wel mooi, mits de draagster een niet al te wijde omvang heeft (geen enkele broek is dan mooi).
een korte rak KAN onfatsoenlijk zijn. maar dat hoeft niet. Bij sommigen (met een mooi figuurtje) staat een korte rok erg mooi.
Lassie schreef:een wijde omvange werk je weg met een rok!?!!!?Vincent schreef:Lassie schreef:o nee toch niet. Laat ik nou net ff aan het surfen geslagen zijn op zoek naar kleding (korte rok en lange broek) dan zou ik toch liever kiezen voor de broek:
een korte rak KAN onfatsoenlijk zijn. maar dat hoeft niet. Bij sommigen (met een mooi figuurtje) staat een korte rok erg mooi.
Tja, wijde omvang, nee, dat is lastig weg te werken. Maar een rok lijkt dan toch wijder daar omgeen te kunnen vallen?
Kort tja wat is kort... boven de helft van het stuk been boven de knie
- Bert Mulder
- Contacteer:
En dat kan nu juist heel goed het probleem zijn.Lassie schreef: een korte rak KAN onfatsoenlijk zijn. maar dat hoeft niet. Bij sommigen (met een mooi figuurtje) staat een korte rok erg mooi.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- JolandaOudshoorn
Dan is ze (te) aantrekkelijk? :roll:Bert Mulder schreef:En dat kan nu juist heel goed het probleem zijn.Lassie schreef: een korte rak KAN onfatsoenlijk zijn. maar dat hoeft niet. Bij sommigen (met een mooi figuurtje) staat een korte rok erg mooi.
Ik ontving net de Eva.... met daarin het volgende stukje
Japan weert vrouwen uit een van de mooiste bergformaties: zij mogen de klim naar de heilide Omine niet maken. Volgens de traditie van de yamabushi proberen bergasceten door de vele beproevingen tijdens hun rituele beklimming van de ruige bergtoppen van Omine verlichting te bereiken. Een begeleider van bedevaartgangers zegt: Als de mannen constant een vrouwelijk achterwerk voor zich zien, bereiken ze nooit de verlichting
Ik weet, mijn Verlosser leeft