Vind ik leuk!Lassie schreef:vast wel... k sta te popelen (wist niet dat ik zo kon zijn) waaaah....![]()
Lassie schreef:ja ja foto's worden er wel gemaakt..... dus wie weet![]()
ja kleren passen heb ik een hekel aan (het liefst neem ik ze zo mee en thuis passen, niet goed terug naar de winkel). Maar dit schijnt ook iets heel anders te zijn.
Fijne vakantie!Kaw schreef:Nog 1 nachtje slapen en dan gaan we op vakantie. Heb toch maar de knoop doorgehakt Mister. Het ging vandaag allemaal erg voorspoedig, waarvoor ik God dank.
Mooi! Ik wens jullie een heel goede vakantie!Kaw schreef:Nog 1 nachtje slapen en dan gaan we op vakantie. Heb toch maar de knoop doorgehakt Mister. Het ging vandaag allemaal erg voorspoedig, waarvoor ik God dank.
Fijne tijd, veel rust gewenst!Kaw schreef:Nog 1 nachtje slapen en dan gaan we op vakantie. Heb toch maar de knoop doorgehakt Mister. Het ging vandaag allemaal erg voorspoedig, waarvoor ik God dank.
Mister schreef:Mooi! Ik wens jullie een heel goede vakantie!Kaw schreef:Nog 1 nachtje slapen en dan gaan we op vakantie. Heb toch maar de knoop doorgehakt Mister. Het ging vandaag allemaal erg voorspoedig, waarvoor ik God dank.
dan luiden de bruiloftsklokken???!!!Lassie schreef:nog 127 nachtjes slapen.....
wha..... nog 1 nachtje..... dan zie ik iemand die ik heel graag weer wil ontmoeten!Wilma van den Berg schreef:Nog 5 nachtjes....dan zie ik iemand die ik heel graag weer wil ontmoeten!
hihiMarthaMartha schreef:wha..... nog 1 nachtje..... dan zie ik iemand die ik heel graag weer wil ontmoeten!Wilma van den Berg schreef:Nog 5 nachtjes....dan zie ik iemand die ik heel graag weer wil ontmoeten!