Welke muziek beluister je nu? [3]

wim

Bericht door wim »

Petrus schreef: Alleen als je échte A-merk cd's aantreft kun je ze met een gerust hart kopen, laat ze anders maar staan!! Daar heb ik minder fraaie ervaringen mee.
Je kunt niet alle Kruidvat CD's over een enkel kammetje scheren. Er zit in mijn ervaring veel moois tussen.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Corydoras schreef:
Christiaan schreef:Zeker bij deze Cd´s Petrus. Ik ben het volkomen met je eens.
Mooi tempo altijd hè, die Koopman :mrgreen:
Deze set heeft pakweg anderhalf jaar geleden ook al bij de Aldi gelegen voor dezelfde prijs.
Ik heb 'm toen gekocht, maar niet eens helemaal afgeluisterd. Word altijd een beetje kriegel van deze manier van spelen.
't Zijn wel veel noten voor weinig geld - maar ze zijn ook wel erg snel voorbij :wink:
Christiaan

Bericht door Christiaan »

Hendrikus schreef:
Corydoras schreef:
Christiaan schreef:Zeker bij deze Cd´s Petrus. Ik ben het volkomen met je eens.
Mooi tempo altijd hè, die Koopman :mrgreen:
Deze set heeft pakweg anderhalf jaar geleden ook al bij de Aldi gelegen voor dezelfde prijs.
Ik heb 'm toen gekocht, maar niet eens helemaal afgeluisterd. Word altijd een beetje kriegel van deze manier van spelen.
't Zijn wel veel noten voor weinig geld - maar ze zijn ook wel erg snel voorbij :wink:
Beste Hendrikus, kijkuit straks worden we nog eens vrienden.
Ton Koopman speelt erg snel. Helemaal met je eens.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Christiaan schreef:Maar Hendrikus, het gaat om het geluid. Een orgel moet niet te lelijk zijn maar de klank is het belangrijkste.
Het oog wil ook wat :mrgreen:

Afbeelding
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Christiaan schreef:Beste Hendrikus, kijkuit straks worden we nog eens vrienden.
Ton Koopman speelt erg snel. Helemaal met je eens.
Als we het dáárover nog niet eens zouden zijn, mankeerde er toch echt iets aan jouw oren - of aan de mijne natuurlijk 8)
Petrus

Bericht door Petrus »

wim schreef:
Petrus schreef: Alleen als je échte A-merk cd's aantreft kun je ze met een gerust hart kopen, laat ze anders maar staan!! Daar heb ik minder fraaie ervaringen mee.
Je kunt niet alle Kruidvat CD's over een enkel kammetje scheren. Er zit in mijn ervaring veel moois tussen.
als je goed leest, zie je dat ik positief sta ten opzichte van A-merk cd's, maar de cd's van onbekende c-merken kun je beter laten staan.....jammer van je geld............
wim

Bericht door wim »

Dit zou voldoende moeten zijn voor elke organist:
Afbeelding

Meer dan dit leidt alleen maar af van waar het eigenlijk op aankomt: toetsjes, pijpjes en lucht.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Er zijn historische voorbeelden van muzikanten die het ook met zoiets moesten doen:

Afbeelding
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

'k Heb de RO maar weer aangezet want dat kattegejank van radio 4 hing me meters de keel uit :roll: :wink:
Corydoras

Bericht door Corydoras »

Hendrikus schreef:Deze set heeft pakweg anderhalf jaar geleden ook al bij de Aldi gelegen voor dezelfde prijs.
Eerder was-ie ook al bij de Aldi te krijgen. In de beginjaren van m'n CD-collectie, ik denk een jaar of 6 geleden.

Toen was ik er eigenlijk wel weg van, nu wat minder. 't Zal de leeftijd zijn... 8)
Afbeelding
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Corydoras schreef:Toen was ik er eigenlijk wel weg van, nu wat minder. 't Zal de leeftijd zijn... 8)
Tja, 't verstand komt met de jaren, zeggen ze :wink:
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Hendrikus schreef:
Corydoras schreef:Toen was ik er eigenlijk wel weg van, nu wat minder. 't Zal de leeftijd zijn... 8)
Tja, 't verstand komt met de jaren, zeggen ze :wink:
En het gáát ook met de jaren :mrgreen:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

wim schreef:Meer dan dit leidt alleen maar af van waar het eigenlijk op aankomt: toetsjes, pijpjes en lucht.
Deze vind ik wel leuk:

Afbeelding
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

en deze ook wel:
Afbeelding
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

kunnen er wat meer muziek(links) gepost worden in plaats van plaatjes? :roll:
Gesloten