Je kunt niet alle Kruidvat CD's over een enkel kammetje scheren. Er zit in mijn ervaring veel moois tussen.Petrus schreef: Alleen als je échte A-merk cd's aantreft kun je ze met een gerust hart kopen, laat ze anders maar staan!! Daar heb ik minder fraaie ervaringen mee.
Welke muziek beluister je nu? [3]
Deze set heeft pakweg anderhalf jaar geleden ook al bij de Aldi gelegen voor dezelfde prijs.Corydoras schreef:Mooi tempo altijd hè, die Koopman :mrgreen:Christiaan schreef:Zeker bij deze Cd´s Petrus. Ik ben het volkomen met je eens.
Ik heb 'm toen gekocht, maar niet eens helemaal afgeluisterd. Word altijd een beetje kriegel van deze manier van spelen.
't Zijn wel veel noten voor weinig geld - maar ze zijn ook wel erg snel voorbij
- Christiaan
Beste Hendrikus, kijkuit straks worden we nog eens vrienden.Hendrikus schreef:Deze set heeft pakweg anderhalf jaar geleden ook al bij de Aldi gelegen voor dezelfde prijs.Corydoras schreef:Mooi tempo altijd hè, die Koopman :mrgreen:Christiaan schreef:Zeker bij deze Cd´s Petrus. Ik ben het volkomen met je eens.
Ik heb 'm toen gekocht, maar niet eens helemaal afgeluisterd. Word altijd een beetje kriegel van deze manier van spelen.
Ton Koopman speelt erg snel. Helemaal met je eens.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
als je goed leest, zie je dat ik positief sta ten opzichte van A-merk cd's, maar de cd's van onbekende c-merken kun je beter laten staan.....jammer van je geld............wim schreef:Je kunt niet alle Kruidvat CD's over een enkel kammetje scheren. Er zit in mijn ervaring veel moois tussen.Petrus schreef: Alleen als je échte A-merk cd's aantreft kun je ze met een gerust hart kopen, laat ze anders maar staan!! Daar heb ik minder fraaie ervaringen mee.
Eerder was-ie ook al bij de Aldi te krijgen. In de beginjaren van m'n CD-collectie, ik denk een jaar of 6 geleden.Hendrikus schreef:Deze set heeft pakweg anderhalf jaar geleden ook al bij de Aldi gelegen voor dezelfde prijs.
Toen was ik er eigenlijk wel weg van, nu wat minder. 't Zal de leeftijd zijn... 8)

- Miscanthus