Wat wordt jouw vakantiebestemming?

Jelle

Bericht door Jelle »

doe ze daar in elk geval van mij de groeten. Ze kennen me wel niet maar toch!!!!
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
voorzichtig mijn rugzak aan het inpakken..
Rugzak? :,:,:, Ik heb altijd 2 hutkoffers nodig en dan nog twijfel ik of ik iets vergeten ben :D:stu

Matthijs, goede reis (wauw wat een dicht!!) Kijk uit dat je niet opgegeten wordt en dat je geen trombose benen krijgt van die 15 uur zitten, bezoek om de 3 uur het toilet, zodat je dus je beentjes kan strekken! En let een beetje op kridje! :%

heren, heb het fijn!

Daphne
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
doe ze daar in elk geval van mij de groeten. Ze kennen me wel niet maar toch!!!!
Das een goeie :, ook van mij maar :cool:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
ze kennen straks allemaal OSW wel Jelle!
Je pennen hè!;)

Dus misschien hebben we straks wat forummers uit Papua:D
Liever Turks dan Paaps
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door Matthijs
voorzichtig mijn rugzak aan het inpakken..
Rugzak? :,:,:, Ik heb altijd 2 hutkoffers nodig en dan nog twijfel ik of ik iets vergeten ben :D:stu

Matthijs, goede reis (wauw wat een dicht!!) Kijk uit dat je niet opgegeten wordt en dat je geen trombose benen krijgt van die 15 uur zitten, bezoek om de 3 uur het toilet, zodat je dus je beentjes kan strekken! En let een beetje op kridje! :%

heren, heb het fijn!

Daphne
dank u mevrouw!
Liever Turks dan Paaps
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Matthijsdank u mevrouw!
Graag gedaan!

Hoogachtend,

D.M.E. de Pater
Egbert

Bericht door Egbert »

Geachte mede moders, doet jullie voorzichtig aan? We [ik] kunnen [kan] jullie niet missen in het zo zware mods werk.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Geachte mede moders, doet jullie voorzichtig aan? We [ik] kunnen [kan] jullie niet missen in het zo zware mods werk.
wat klinkt dit weer zielig... even praten?!

Mvgr,

~De PsychiPater~
Andre

Bericht door Andre »

Mvgr,

~De PsychiPater~
Zou het nog wat opleveren zo een gespek Daphne? ;)

of is het paarlen voor de zijnen werpen? :thu
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Andre

Mvgr,

~De PsychiPater~
Zou het nog wat opleveren zo een gespek Daphne? ;)

of is het paarlen voor de zijnen werpen? :thu
k vrees het laatste:t
Unionist

Bericht door Unionist »

We zijn gisteren heelhuids teruggekomen uit het gewelddadige Londen. Al met al was het best griezelig, we hebben dan ook de underground gemeden.

Maar we danken de Heere dat Hij ons tijdens ons verblijf en tijdens de reis door de lucht bewaard heeft.
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
We zijn gisteren heelhuids teruggekomen uit het gewelddadige Londen. Al met al was het best griezelig, we hebben dan ook de underground gemeden.

Maar we danken de Heere dat Hij ons tijdens ons verblijf en tijdens de reis door de lucht bewaard heeft.
Welkom thuis uni, zo heb je de gaande en komende man. Jij komt weer thuis en wij hopen maandag te gaan. Wil jij dan voor mij Daphne een beetje in toom houden als ik weg ben? Ze is behooorlijk recalcitrant nu er een aantal moderators weg zijn heeft bovendien al een keer een SW gehad vanwege haar gedrag. Zo dadelijk blijven alleen haar familieleden als moderator over en gaat het helemaal mis vrees ik. :#:t
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Unionist

Welkom thuis uni, zo heb je de gaande en komende man. Jij komt weer thuis en wij hopen maandag te gaan. Wil jij dan voor mij Daphne een beetje in toom houden als ik weg ben? Ze is behooorlijk recalcitrant nu er een aantal moderators weg zijn heeft bovendien al een keer een SW gehad vanwege haar gedrag. Zo dadelijk blijven alleen haar familieleden als moderator over en gaat het helemaal mis vrees ik. :#:t
Whahahahaha iedereen met de handen in t haar :,:,:,:,:,:,:, sterkte Unionist :D:cool::ki:ha:sm
Daphne

Bericht door Daphne »

Afbeelding

vond dit zo'n leuk plaatje :!
Plaats reactie