Vakantie

Desiree

Re: Vakantie

Bericht door Desiree »

JolandaOudshoorn schreef:
parsifal schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
parsifal schreef:Deze zomer waarschijnlijk weer naar Indonesie. Vriendin weer in het echt zien, na een paar maanden Skype.
He, word bijna een beetje jaloers op je. Maar studeren en verre reizen maken is voor mij niet te doen. Zodra het kan, gaan wij ook. En wellicht hebben we dan via jou een leuk contactadresje om eens lekker te eten ;)
Leuk om mensen jaloers te maken :p. Tot vorig jaar was ik nooit buiten Europa geweest en nog steeds ben ik geen grote fan van lange reizen, maar nu ik een goede reden heb om naar Indonesie te gaan kan ik beter ook van de schoonheid van het land genieten. Deze keer wordt het waarschijnlijk weer voornamelijk Bandung en omgeving met een uitstapje naar Yokyakarta. Verder met vrijwel lege koffers die kant op gaan en met nieuwe kleren terugkomen.
Gelijk heb je!! Jammer dat je niet in de buurt woont, anders was ik zeker een keer langs gekomen om de foto's te bewonderen. Kan je al een beetje de taal van dat land??

Het land waar mijn man altijd nog heen wil, maar nog niet van gekomen is! Hij zou nu met je mee kunnen reizen.. maar ja, daarna moet 'tie wel ophoepelen. Getrouwde man alleen in Indonesië, nee, toch maar niet doen. Hij moet maar ff wachten tot ik mee ga.
Leuk je vriendin weer te zien! Mikkie, wat je ver haalt is 'lekker'.. jij hebt wel een bijzonder, kieskeurige smaak! Het is je van harte gegund!
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry

helma

Bericht door helma »

Wat is leuk om te doen in omgeving Dalfsen?
Ditbenik
Inactief

Bericht door Ditbenik »

helma schreef:Wat is leuk om te doen in omgeving Dalfsen?
Omgeving Dalfsen? Tsja, wat is daar voor leuks. Hangt er van af of je een leuk boek bij je hebt :)
helma

Bericht door helma »

Ditbenik schreef:
Omgeving Dalfsen? Tsja, wat is daar voor leuks. Hangt er van af of je een leuk boek bij je hebt :)
Haha, ja, ik heb aan een boek wel genoeg; maar we gaan met z'n allen (=13 pers.)
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

helma schreef:
Ditbenik schreef:
Haha, ja, ik heb aan een boek wel genoeg; maar we gaan met z'n allen (=13 pers.)
Je kunt er in elk geval heerlijk wandelen en fietsen, je kunt varen op de Vecht, zwemmen bij Gerner.
Kijk hier eens: http://www.beleefdalfsen.nl/
Mooie omgeving, en bij minder goed weer ben je snel in Zwolle de stad in te gaan.
~~Soli Deo Gloria~~
Mara

Bericht door Mara »

Ditbenik schreef:
Of een fiets :nananere
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
refo

Bericht door refo »

Het is altijd wel handig om eerst te kijken waar het leuk is en daar dan heen te gaan... :OO3
BJD

Bericht door BJD »

We hopen morgen naar Voorthuizen te gaan, naar camping Beloofde Land. Gaan er nog forummers heen?
Mara

Bericht door Mara »

Dit jaar geen vakantie. Het zit er helaas niet in. We hebben links en rechts wat (onverwachte) uitgaven.
En studerend nageslacht is fijn, maar duur in onderhoud :fi
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Mara schreef:Dit jaar geen vakantie. Het zit er helaas niet in. We hebben links en rechts wat (onverwachte) uitgaven.
Maar je hébt toch wel vakantie?
Mara

Bericht door Mara »

Afgewezen schreef:
Mara schreef:Dit jaar geen vakantie. Het zit er helaas niet in. We hebben links en rechts wat (onverwachte) uitgaven.
Maar je hébt toch wel vakantie?
Een moeder heeft nooit vakantie. ;)
Ja hoor. Ik werk 4 a 5 ochtendjes per week, dat is tijdens de zomervakantie gemiddeld 1 of 2.
Manlief en ik zijn huismussen (geworden). Vakanties in het verleden waren eigenlijk stressveroorzakers, vanwege ziektes en mantelzorg.
De kinderen zijn intussen oud genoeg om zonder ons te gaan, zij gaan met een jongerenreis of vrienden.
Lourens

Bericht door Lourens »

Ik ken dat gevoel, Mara. Is bij ons al jaren zo.
Dit jaar mogen we een paar dagen een bootje gebruiken dus een heerlijk relaxed en goedkoop uitje.
We hopen er volgend jaar mee op vakantie te kunnen, gewoon de haven uit en zeggen, tot over een aantal dagen, jullie zien het wel.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

gewoon eens kijken op vakantieveilingen.nl .....................
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Mara

Bericht door Mara »

MarthaMartha schreef:gewoon eens kijken op vakantieveilingen.nl .....................
Het is niet alleen een geldkwestie hoor. Het is ook "hebben we het ervoor over?"
Ik heb het thuis prima naar mijn zin, ook willen we klussen, daar heeft mijn man de rest van het jaar geen tijd (en geen zin) voor.
En met dit weer zou dat prima lukken denk ik :langue
refo

Bericht door refo »

Als je voordelig in Duitsland op vakantie wilt moet je hier maar eens kijken:
www.dew-hamburg.de
Plaats reactie