Wat staat er op het menu vandaag?
Re: Wat staat er op het menu vandaag?
Wij hebben friet gegeten 

Dan morgen weer gezondmathilde schreef:Wij hebben friet gegeten

Morgen gaan we bij mijn opa en oma eten, die zijn nl. pas verhuisd, mijn oma kennende zal het wel soep worden danGijs83 schreef:Dan morgen weer gezondmathilde schreef:Wij hebben friet gegeten

laat je zoon het doen, dan is het heerlijk!!!helma schreef:wij hebben Lasagne met spinazie gegeten (Lasagne La Verdi ofzo)
was niet echt héél lekker, viel tegen
de salade die ik er bij had gemaakt van stukjes tomaat; olijf; feta; rode ui; olijfolie; peper en zout was smullen![]()
om het laatste hapje werd door de kleintjes ruzie gemaakt (en de pubers lusten het niet)
Wij aten FRIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lekker makkelijk. alleen nu zit ik morgen....
maar er is een verkoping van de kerk, daar zullen ze wellicht wel wat eetbaars hebben
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Verkoping van de kerk???
Doen ze het gebouw dan van de hand????
Ik heb overigens ook patat op het programma staan.............ik zal wel wat extra in de pan moeten doen, want madammeke Puck lust er ook wel een flink deel van................
Doen ze het gebouw dan van de hand????

Ik heb overigens ook patat op het programma staan.............ik zal wel wat extra in de pan moeten doen, want madammeke Puck lust er ook wel een flink deel van................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
vandaag macaroni, morgen tomatensoep (denk ik) en een broodje kroket.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
is kijken wat ik weg krijg na 3 dagen niet gegeten te hebben....
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
beginnen met lammetjespap.........Ichtus schreef:is kijken wat ik weg krijg na 3 dagen niet gegeten te hebben....
Moderatorbericht:
geen idee, eerst maar eens ontbijten.
- JolandaOudshoorn
ik ben nu een heerlijke maaltijdsalade met zalm aan het eten. Vanavond hutspot met een bal gehakt of een lamskoteletje!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vanavond Courgettesoep! Nog nooit op, maar we hebben nog courgette liggen die op moet. Recept zag er wel lekker uit.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:Vanavond Courgettesoep! Nog nooit op, maar we hebben nog courgette liggen die op moet. Recept zag er wel lekker uit.
Courgettesoep met champigon en kip? (heb je die uit de Boodschappen (van de hoogvliet?)?
Die heb ik pas gemaakt. Heeerlijk! (ik heb er geen bieslook doorheen gedaan, en de courgette plakjes heb ik vieren gesneden)
Op dat hoogvliet na klopt het. Hier kreeg ik hem bij de buurtsuper. Inderdaad met champignon en kip. Het klonk zo lekker dat ik dacht: dat ga ik proberen! Waarom heb je de bieslook er niet doorgedaan? Hou je daar niet van of???Lassie schreef:vlinder schreef:Vanavond Courgettesoep! Nog nooit op, maar we hebben nog courgette liggen die op moet. Recept zag er wel lekker uit.
Courgettesoep met champigon en kip? (heb je die uit de Boodschappen (van de hoogvliet?)?
Die heb ik pas gemaakt. Heeerlijk! (ik heb er geen bieslook doorheen gedaan, en de courgette plakjes heb ik vieren gesneden)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gisteren Hollands Pannetje met wortel en aardappelpuree. Wat een heerlijk (en makkelijk) recept is dat. Tip voor iedereen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
JolandaOudshoorn schreef:nog niet, waarschijnlijk dat ik er morgen mee aan de slag ga!Marnix schreef:Jolanda, heb je hem al geprobeerd?
Vandaag wordt het iets met kippenpoten en hamburgers, ik heb nog sla en doperwten, en dan nog rijst of aardappels erbij.
En?

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."