Wist je dat...
Re: Wist je dat........[7]
Heb ik een tijd lang als schermachtergrond gehad.
Ik heb nu 2 flink zieke kinderen. Denk dat ze roodvonk hebben.
- Dodo
Dat is niet niks. Daar ben je flink ziek van, en je moet oppassen voor besmetting. Sterkte!helma schreef:Ik heb nu 2 flink zieke kinderen. Denk dat ze roodvonk hebben.
Joh, ernstig. Best zeldzaam bij "oudere" kinderen.helma schreef:Ik heb nu 2 flink zieke kinderen. Denk dat ze roodvonk hebben.
Heb je de huisarts gebeld?
Sterkte!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Vorige week al naar de huisarts geweest. Ze had toen al 2 dagen boven 40 graden. Haar hartslag was 133 en bovendruk 142. Dat vond ik beetje eng. Ze heeft antibiotica gekregen. Doordat ze nogal wat opgezette klieren heeft dacht hij ook aan pfeifer. Er is vrijdag bloed geprikt. Ze knapt nu wel wat op. De andere dochter werd zaterdag ineens flink ziek. Zelfde klachten.. Slecht eten, zere keel. Hoge koorts. Rood gezicht. Wat witte uitslag in mond.
Aangezien een dochtertje van een vriendin een paar weken geleden roodvonk had denk ik dat ze het ook hebben.
Aangezien een dochtertje van een vriendin een paar weken geleden roodvonk had denk ik dat ze het ook hebben.
Ze dachten er ook aan toen 1 van onze kinderen plots zo ernstig ziek werd, maar hij miste de kenmerkende frambozentong.helma schreef:Vorige week al naar de huisarts geweest. Ze had toen al 2 dagen boven 40 graden. Haar hartslag was 133 en bovendruk 142. Dat vond ik beetje eng. Ze heeft antibiotica gekregen. Doordat ze nogal wat opgezette klieren heeft dacht hij ook aan pfeifer. Er is vrijdag bloed geprikt. Ze knapt nu wel wat op. De andere dochter werd zaterdag ineens flink ziek. Zelfde klachten.. Slecht eten, zere keel. Hoge koorts. Rood gezicht. Wat witte uitslag in mond.
Het heerste hier in de buurt, dus de schrik sloeg om mijn hart.
Het bleek om angina te gaan, ook niet echt ongevaarlijk, maar met een a.b. kuur was hij er snel bovenop.
Sterkte met de meiden!
... agent Piet Kats met zijn motor een auto uit een tunnel heeft geduwd?
... dit te lezen is op refdag.nl: http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/ ... o_1_984210
... ik een vreemde melding krijg als ik vervolgens het twitterbericht wil lezen: "De media kan niet worden afgespeeld."
... dit te lezen is op refdag.nl: http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/ ... o_1_984210
... ik een vreemde melding krijg als ik vervolgens het twitterbericht wil lezen: "De media kan niet worden afgespeeld."
- Niet meer zo actief -
Bij de tweede dochter ook vandaag de uitslag en de frambozentong. Gelukkig is ze niet meer zo ziek. Morgen hoopt ze 15 te worden. De ander hoopt morgen weer naar school te gaan. Nu ben ik zelf ook al een paar dagen niet vrij van keelpijn...
Onze dochter op de foto in het RD. Ze zegt ook nog heel verstandige dingen in het RD. Lijkt op haar vader denk ik 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Roept ze ook de mods te hulp als ze geen gelijk kan krijgen?
refo schreef:Roept ze ook de mods te hulp als ze geen gelijk kan krijgen?

~~Soli Deo Gloria~~
Of op haar moeder.huisman schreef:Onze dochter op de foto in het RD. Ze zegt ook nog heel verstandige dingen in het RD. Lijkt op haar vader denk ik

Is ze ergens over geinterviewd?
.......dat er wel erg veel nieuwe forummers zich aanmelden die totaal niet tot de doelgroep behoren.
Nieuwe wind in RF land. Ik betreur het iig.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik neem aan dat de moderatie het wel in de gaten houdt.huisman schreef:.......dat er wel erg veel nieuwe forummers zich aanmelden die totaal niet tot de doelgroep behoren.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«