Wist je dat...
Re: Wist je dat........[7]
... Wist je dat het Reformatorisch Dagblad tegenwoordig nog meer vrijgemaakt nieuws heeft dan het Nederlands Dagbad ND dat heeft? http://www.refdag.nl/kerkplein/kerknieu ... t_1_978265 van dit bericht is bij het ND nog niets te zien. En dat is niet de eerste keer.
Dat is ex-vrijgemaakt nieuws. Het RD vindt dat wel mooi.
Hendrikus op tv is...
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Aanslag in Brussel...
Ik las het net.helma schreef:Aanslag in Brussel...
- Niet meer zo actief -
Op vliegveld en nu net een tweede aanslag in de metro.Mannetje schreef:Ik las het net.helma schreef:Aanslag in Brussel...
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mijn zoon kreeg een pushbericht en we hebben meteen het nieuws even aangezet.
Mensen die in paniek wegrennen. Een man belde uit een vliegtuig, dat moest aan de grond blijven. Lijkt me zo eng, dat je geen kant op kunt.
Volgens Arnold Karskens is dit echt te wijten aan de lakse houding van de Belgische regering.
Zij hebben te lang signalen genegeerd.
IS heeft nu de opdracht gekregen om "te pakken wat ze pakken kunnen", grote doelen met veel slachtoffers vergen een lange intensieve voorbereiding die kennelijk met de verhoogde paraatheid niet mogelijk is.
Mensen die in paniek wegrennen. Een man belde uit een vliegtuig, dat moest aan de grond blijven. Lijkt me zo eng, dat je geen kant op kunt.
Volgens Arnold Karskens is dit echt te wijten aan de lakse houding van de Belgische regering.
Zij hebben te lang signalen genegeerd.
IS heeft nu de opdracht gekregen om "te pakken wat ze pakken kunnen", grote doelen met veel slachtoffers vergen een lange intensieve voorbereiding die kennelijk met de verhoogde paraatheid niet mogelijk is.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Vriendin van mijn schoondochter liep 5 minuten daarvoor op de plaats van aanslag. Ze woont er vlakbij, stuurde nu foto's via de app (vanuit haar appartement)
Inmiddels geldt niveau 4 voor heel België. Iedereen moet binnen blijven. Er wordt opgeroepen om van de sociale media te blijven, om de hulpverleners de kans te geven met elkaar in verbinding te staan.
Zou het een wraakactie zijn?
Dat vroegen wij ons ook af!helma schreef:Zou het een wraakactie zijn?
Hora est!
Volgens de Belgische verslaggever wel.helma schreef:Zou het een wraakactie zijn?
Er is wat gebeurd, zo aan deze berichtjes te zien. Misschien eens even op de site van het RD kijken... Tja als je alleen zit hoor je niet meteen alles wat er in de wereld gebeurt.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Het Warandepark wordt nu geëvacueerd, wegens een gehoorde ontploffing in de Wetstraat.