Ja, heel leuk! (Ik dacht dat jullie dat wel aan mijn avatar zouden zien...)Dodo schreef:Word je oma?helma schreef:[img]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160222/917dab5f7fdc194df1d9fb8a5585a6fd.jpg[/img] Mijn eerste 'oma-project'; een zgn. Midwife blanket. Zo leuk!!
Zo ja, hartelijk gefeliciteerd. Het is heel bijzonder, kan ik melden.
Wist je dat...
Re: RE: Re: Wist je dat........[7]
Vind ik mooi! Moet je die naast die van 'jongere' zetten.helma schreef:Ja, heel leuk! (Ik dacht dat jullie dat wel aan mijn avatar zouden zien...)Dodo schreef:Word je oma?helma schreef:[img]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160222/917dab5f7fdc194df1d9fb8a5585a6fd.jpg[/img] Mijn eerste 'oma-project'; een zgn. Midwife blanket. Zo leuk!!
Zo ja, hartelijk gefeliciteerd. Het is heel bijzonder, kan ik melden.

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Van harte gefeliciteerd!!!helma schreef:Ja, heel leuk! (Ik dacht dat jullie dat wel aan mijn avatar zouden zien...)
- Dodo
Re: Wist je dat........[7]
Een dekentje maken is een heel goed idee. Het is leuk om te doen, heel persoonlijk om te geven en een baby heeft nooit teveel dekentjes.
Het sneeuwt! Dikke vlokken dwarrelen naar beneden. Het blijft een geweldig gezicht!
Hier (op Texel) heeft het ook gesneeuwd maar het is alweer verdwenen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zit jij daar ook? Ook naar de dienst bij Ds. Van Dieren geweest? Was dinsdagavond...begreep ik.
Laatst gewijzigd door Desiree op 25 feb 2016, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Matthew Henry
Of is het een Laankerk-uitje?
Nou gezellig hoor.. geniet ervan.

We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
Matthew Henry
Matthew Henry
Haha ja wij zitten er ook maar deze keer niet daar waar jou "bekenden" zitten
Mijn dochters hebben gisteren nog een ontmoeting gehad in den Burg met die lieve mensen en vanmiddag heb ik ze in een schim voorbij zien komen in de Koog (met hond)

Mijn dochters hebben gisteren nog een ontmoeting gehad in den Burg met die lieve mensen en vanmiddag heb ik ze in een schim voorbij zien komen in de Koog (met hond)

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Eh nee wij zijn niet naar ds v Dieren geweest.
Van de week tijdens de mantelzorg teveel gewicht aan me laten hangen. Was alleen en schoonpa kon ineens niet meer lopen. Nu heb ik een hele pijnlijke nekspier; kan mijn hoofd nauwelijks draaien :-(
Heel veel Sterkte weet wat het is (was)helma schreef:Van de week tijdens de mantelzorg teveel gewicht aan me laten hangen. Was alleen en schoonpa kon ineens niet meer lopen. Nu heb ik een hele pijnlijke nekspier; kan mijn hoofd nauwelijks draaien :-(
Groet uit Amsterdam,
Dirk
Hoi Helma sterkte met alles!helma schreef:Van de week tijdens de mantelzorg teveel gewicht aan me laten hangen. Was alleen en schoonpa kon ineens niet meer lopen. Nu heb ik een hele pijnlijke nekspier; kan mijn hoofd nauwelijks draaien :-(
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gelukkig is het zo goed als over!! (Zal ook wel beetje stress zijn geweest) Dirk! Poos niet gezien! Lees je wel altijd mee?
...er in Amsterdam een pindakaaswinkel komt.
Ze starten met 10 verschillende soorten.
Je kunt op hun fb pagina eventueel combinaties aanreiken, ik las al pindakaas met venkel
met kokos.
Ik vind het wel wat voor emigrant om pindakaas met sambal te bestellen.
Volgens mij moet het erg lekker zijn, want de pinda's worden daar ter plekke gemalen en verder bereid, zonder kunstmatige toevoegingen.
Ze starten met 10 verschillende soorten.
Je kunt op hun fb pagina eventueel combinaties aanreiken, ik las al pindakaas met venkel

Ik vind het wel wat voor emigrant om pindakaas met sambal te bestellen.

Volgens mij moet het erg lekker zijn, want de pinda's worden daar ter plekke gemalen en verder bereid, zonder kunstmatige toevoegingen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon