Sterkte!Floppy schreef:blijk ik een paar dagen geleden door een verkeerde beweging een rib gebroken te hebben.
Dat gaat nog wel even duren....
Wist je dat...
Re: Wist je dat........[7]
- Niet meer zo actief -
Ai!! Hoe heb je dat nu weer gedaan!? Beterschap en sterkte!
Er is blijkbaar weinig voor nodig. Vanuit een wat moeilijke positie een gordel vastmaken van een van de kinderen is voldoende! En dan loop je als een jeugdige bejaarde over straat voor een paar weken.helma schreef:Ai!! Hoe heb je dat nu weer gedaan!? Beterschap en sterkte!
Maar laat ik niet overdrijven want tot op heden heb ik het nog zonder pijnstillers kunnen handelen; misschien komende nacht maar eens een paracetamol nemen.
-
Floppy schreef:Er is blijkbaar weinig voor nodig. Vanuit een wat moeilijke positie een gordel vastmaken van een van de kinderen is voldoende! En dan loop je als een jeugdige bejaarde over straat voor een paar weken.helma schreef:Ai!! Hoe heb je dat nu weer gedaan!? Beterschap en sterkte!
Maar laat ik niet overdrijven want tot op heden heb ik het nog zonder pijnstillers kunnen handelen; misschien komende nacht maar eens een paracetamol nemen.

Wist niet dat het met zo weinig kon gebeuren. Sterkte in ieder geval!
Misschien eens vit D laten prikken?
Toen ik de arts beschreef in welke s-bocht ik was gewrongen, vond ze het niet uitzonderlijk vreemd dat er iets was gebroken.Jo-Ann schreef:Misschien eens vit D laten prikken?
Maar ik ben nog niet eerder tegen zoiets aangelopen dus we houden het even in de gaten.
- Dodo
Vitamine D kun je evengoed wel slikken. Vrijwel iedereen krijgt te weinig binnen, zeker in de winter.
Twee bestellingen bolussen gemaakt tbv de kerk.
Het ruikt hier héérlijk.
Woon je in de buurt en wil je onze kerkelijke gemeente steunen om te sparen voor een ander gebouw? Je kan bij mij ten allen tijde bolussen bestellen; á 1 euro
Vanaf 6 stuks.
Het ruikt hier héérlijk.
Woon je in de buurt en wil je onze kerkelijke gemeente steunen om te sparen voor een ander gebouw? Je kan bij mij ten allen tijde bolussen bestellen; á 1 euro
Vanaf 6 stuks.
Beterschap!Floppy schreef:Toen ik de arts beschreef in welke s-bocht ik was gewrongen, vond ze het niet uitzonderlijk vreemd dat er iets was gebroken.Jo-Ann schreef:Misschien eens vit D laten prikken?
Maar ik ben nog niet eerder tegen zoiets aangelopen dus we houden het even in de gaten.
Je kunt ook een rib breken als je bijv. besmet bent geraakt met kinkhoest. Dan zijn de hoestbuien zo intensief en langdurig, dat een rib soms gewoon knak zegt. Heel pijnlijk, zeker dan!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon

Lief
Is het katoen Helma?
Ik heb de mijne nog steeds. Ik kan hem niet weggooien.

Is het katoen Helma?
Ik heb de mijne nog steeds. Ik kan hem niet weggooien.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ja katoen; off white
Re: RE: Re: Wist je dat........[7]
Wat is een midwife-blanket???helma schreef:[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/2016022 ... 85a6fd.jpg[/img] Mijn eerste 'oma-project'; een zgn. Midwife blanket. Zo leuk!!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Dodo
Word je oma?helma schreef:[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/2016022 ... 85a6fd.jpg[/img] Mijn eerste 'oma-project'; een zgn. Midwife blanket. Zo leuk!!
Zo ja, hartelijk gefeliciteerd. Het is heel bijzonder, kan ik melden.
Re: RE: Re: RE: Re: Wist je dat........[7]
Zo heet het patroon. Als je googelt op afbeeldingen zie je het dekentjeOrchidee schreef:Wat is een midwife-blanket???helma schreef:[img]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160222/917dab5f7fdc194df1d9fb8a5585a6fd.jpg[/img] Mijn eerste 'oma-project'; een zgn. Midwife blanket. Zo leuk!!