moeten we nu gaan raden???????????henriët schreef:Mister schreef:Een alhier zeer veel besproken boek...

moeten we nu gaan raden???????????henriët schreef:Mister schreef:Een alhier zeer veel besproken boek...
De Bijbel in SV?Mister schreef:Een alhier zeer veel besproken boek...
Ik denk dat het de laatste tijd hier op het forum meer gegaan is over een roman dan over Gods Woord...(in welke vertaling dan ook)Tiberius schreef:De Bijbel in SV?Mister schreef:Een alhier zeer veel besproken boek...
Oh wacht even, ik denk: Dorsvloer vol confettihmprff schreef:Ik denk dat het de laatste tijd hier op het forum meer gegaan is over een roman dan over Gods Woord...(in welke vertaling dan ook)Tiberius schreef:De Bijbel in SV?Mister schreef:Een alhier zeer veel besproken boek...
Dus dan is de constatering van één van de forummers in dat topic toch waar:hmprff schreef:Ik denk dat het de laatste tijd hier op het forum meer gegaan is over een roman dan over Gods Woord...(in welke vertaling dan ook)Tiberius schreef:De Bijbel in SV?Mister schreef:Een alhier zeer veel besproken boek...
http://www.biblija.net/ Dit boek heeft niet zo'n consternatie gebracht als het boek van Franca Treur.
Wat is daar de oorzaak van?
je zit te veel achter de pc?vlinder schreef:Overbelaste rechterarm. Of spierpijn, kan ook.
In ieder geval iets pijnlijks aan m'n arm.
naar de kapper geweest?JolandaOudshoorn schreef:Een nieuwe man
twas dat ik jouw post las henriet...ik zat al tehenriët schreef:naar de kapper geweest?JolandaOudshoorn schreef:Een nieuwe man
nee, naar een mannenconferentie.henriët schreef:naar de kapper geweest?JolandaOudshoorn schreef:Een nieuwe man
ik snap t nu (nadat ik t andere topic gelezen had)JolandaOudshoorn schreef:nee, naar een mannenconferentie.henriët schreef:naar de kapper geweest?JolandaOudshoorn schreef:Een nieuwe man
Nee, waarschijnlijk door het ijsschrappen van de autoruit. Ik kan net niet in het midden van het raam komen, dus na veel rekken en duwen en nog even doorgaan als je arm al zeer gaat doen, krijg je dit.henriët schreef:je zit te veel achter de pc?vlinder schreef:Overbelaste rechterarm. Of spierpijn, kan ook.
In ieder geval iets pijnlijks aan m'n arm.
Je zou beter moeten weten, in een topic waar het gaat over aanwinsten...Tiberius schreef:De Bijbel in SV?Mister schreef:Een alhier zeer veel besproken boek...