Wist je dat...

samanthi

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door samanthi »

helma schreef:Dan kan het alleen maar meevallen :-p. Dochterlief heeft gekneusde ribbenkast van het hoesten...
:bobo :)
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Lassie

Bericht door Lassie »

helma schreef:Dan kan het alleen maar meevallen :-p. Dochterlief heeft gekneusde ribbenkast van het hoesten...
Hier ook een paar jaar geleden gehad :( Dat doen pijn. Hou het wel in de gaten.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Orchidee schreef:De griep lijkt hier op z'n retour maar we hebben nog een naar hoestjeAfbeelding
Er zijn mensen die altijd achterlopen...
Tja... bij mij begint het hoesten nu pas...
het niezen en de loopneus is wat minder geworden en gaat dus over in hoesten...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Lassie schreef:
Hier ook een paar jaar geleden gehad :( Dat doen pijn. Hou het wel in de gaten.
Heel pijnlijk ja. Dan gaat elke beweging pijn doen. Sterkte en beterschap voor dochterlief!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Dat moet wel heftig zijn! Wens dochterlief sterkte van een collega-hoester, die gelukkig nog geen geneusde ribbenkast heeft.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Floppy

Bericht door Floppy »

Sterkte voor je dochter, Helma. En u ook, DIA!

Heb zelf eind december griep gehad, zonder hoest overigens; hoop er een beetje op dat ik deze golf oversla.
Mara

Bericht door Mara »

Floppy schreef:Sterkte voor je dochter, Helma. En u ook, DIA!

Heb zelf eind december griep gehad, zonder hoest overigens; hoop er een beetje op dat ik deze golf oversla.
Het vervelende is dat er verschillende virussen rondwaren, ook de mexicaanse weer.
Dus als je in december DE griep hebt gehad (toch anders dan een zware verkoudheid) kan het gebeuren dat je het nu weer krijgt, omdat je een ander virus te bevechten krijgt.
Twee jaar geleden lag in februari het ziekenhuis vol met mensen die (voor de 2e keer) griep kregen met ernstige complicaties.
Dat virus zat niet in de griepprik nl., dus ook ingeënte mensen werden soms ernstig ziek.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Mara schreef:
Floppy schreef:Sterkte voor je dochter, Helma. En u ook, DIA!

Het vervelende is dat er verschillende virussen rondwaren, ook de mexicaanse weer.
Dus als je in december DE griep hebt gehad (toch anders dan een zware verkoudheid) kan het gebeuren dat je het nu weer krijgt, omdat je een ander virus te bevechten krijgt.
Twee jaar geleden lag in februari het ziekenhuis vol met mensen die (voor de 2e keer) griep kregen met ernstige complicaties.
Dat virus zat niet in de griepprik nl., dus ook ingeënte mensen werden soms ernstig ziek.
Pas op de radio hoorde ik dat de eerste griepronde de heftigste griep opleverde dit jaar. Dat was een A-variant. De B-variant, die nu ook meer opduikt, schijnt milder te zijn. Maar... de eerste variant zat wel in de griepprik, de tweede variant niet.
- Niet meer zo actief -
Mara

Bericht door Mara »

.... veel mensen nog kerstversierselen hebben?
Gisteravond ging ik een flinke om(mmetje) maken en zag in 3 voortuinen nog een versierde en verlichte kerstboom, er hingen nog gekleurde lampjes en zelfs een heel dorpje met sneeuw in een vensterbank.
Onze buurman heeft ook nog steeds een lichtslang over de terrasafscheiding hangen, dat elke avond aan gaat. Ik vrees dat hij het dit jaar laat hangen, want ze zijn dol op tuinfeestjes.
helma

Bericht door helma »

Wij hebben ook een heel jaar lang lichtjes op het terras. Heel leuk!
Mara

Bericht door Mara »

helma schreef:Wij hebben ook een heel jaar lang lichtjes op het terras. Heel leuk!
Het is wel goed tegen inbrekers. :D
We hebben juist vorig jaar nieuwe verlichting aan laten brengen, nu kan ik er goed bij lezen. :super
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Word je dan niet ********* door de muggen???
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

Orchidee schreef:Word je dan niet ********* door de muggen???Afbeelding
Nee. Helemaal geen last van. Ik word overdag meer geplaagd door bij en wesp. :sweat
DDD

Bericht door DDD »

Mara schreef:.... veel mensen nog kerstversierselen hebben?
Gisteravond ging ik een flinke om(mmetje) maken en zag in 3 voortuinen nog een versierde en verlichte kerstboom, er hingen nog gekleurde lampjes en zelfs een heel dorpje met sneeuw in een vensterbank.
Onze buurman heeft ook nog steeds een lichtslang over de terrasafscheiding hangen, dat elke avond aan gaat. Ik vrees dat hij het dit jaar laat hangen, want ze zijn dol op tuinfeestjes.
Vind ik niet raar hoor. Een kerstboom heeft toch maar beperkt met Kerst te maken. Die lichtjes zijn in februari ook nog prachtig.
Floppy

Bericht door Floppy »

blijk ik een paar dagen geleden door een verkeerde beweging een rib gebroken te hebben.
Dat gaat nog wel even duren....
Plaats reactie