Tuurlijkfluitje schreef:Is het zo bijzonder dat hij in korte mouw stond?Gijs83 schreef: andere kant zat een politebureau. Waar de hele tijd een politieman in korte mouw op de uitkijk stond.

Tuurlijkfluitje schreef:Is het zo bijzonder dat hij in korte mouw stond?Gijs83 schreef: andere kant zat een politebureau. Waar de hele tijd een politieman in korte mouw op de uitkijk stond.
Lekkere dingen. Alleen die mergpijp... Wordt de soep daar niet erg vet van?Orchidee schreef:Tussen de middag een groot saucijzenbroodje...
Vanavond zelgemaakte groentesoep (waarvan nu het soepvlees en mergpijp al opstaat, voor een goede basis...)
Afbakbroodjes erbij, met oude kaas........mmmmmmm heb er nu al zin in
En vanmorgen een monchoutaart gemaakt
judith schreef:Lekkere dingen. Alleen die mergpijp... Wordt de soep daar niet erg vet van?Orchidee schreef:Tussen de middag een groot saucijzenbroodje...
Vanavond zelgemaakte groentesoep (waarvan nu het soepvlees en mergpijp al opstaat, voor een goede basis...)
Nee hoor het is echt niet vet, ik gebruik ook altijd mager soepvlees en magere gehaktballetjes...judith schreef:Lekkere dingen. Alleen die mergpijp... Wordt de soep daar niet erg vet van?Orchidee schreef:Tussen de middag een groot saucijzenbroodje...
Na het trekken giet je de bouillon via een schone theedoek over in een andere pan. De smurrie en het vet blijven achter op de theedoek, de kracht gaat mee de nieuwe pan in.judith schreef:Lekkere dingen. Alleen die mergpijp... Wordt de soep daar niet erg vet van?Orchidee schreef:Tussen de middag een groot saucijzenbroodje...
Hendrikus schreef:Na het trekken giet je de bouillon via een schone theedoek over in een andere pan. De smurrie en het vet blijven achter op de theedoek, de kracht gaat mee de nieuwe pan in.judith schreef:Lekkere dingen. Alleen die mergpijp... Wordt de soep daar niet erg vet van?Orchidee schreef:Tussen de middag een groot saucijzenbroodje...
Oei dat weet ik niet ook dicht bij het Waaggebouw. Vanuit het gemeentehuis gezien iets verder naar links. Nu je zegt heb ik die serre ook wel gezien die is links voor het gemeentehuis. Daar hebben we elkaar opgewacht. Er kwam nl. ook nog een lichting uit Zeist/Veenendaal en een "Betuwe-express"(Geldermalsen/Opheusden).henriët schreef:politiebureau? was t vlak bij die goedkopen bakker en groenteboer dan?Gijs83 schreef:Nee, niet in een serre, gewoon op het terras met een 12-tal collega's! Bij ik meen La Piazza, naast 'Tof' en andere kant zat een politebureau. Waar de hele tijd een politieman in korte mouw op de uitkijk stond.henriët schreef:oh echt??!!!Gijs83 schreef:Gisteren Spaghetti Bolognese op de markt in in Gouda.
leuk, waar zat je?
in de serre? bij zalm of aan de andere kant van t stadhuis?
Leuk joh!Gijs83 schreef:
Oei dat weet ik niet ook dicht bij het Waaggebouw. Vanuit het gemeentehuis gezien iets verder naar links. Nu je zegt heb ik die serre ook wel gezien die is links voor het gemeentehuis. Daar hebben we elkaar opgewacht. Er kwam nl. ook nog een lichting uit Zeist/Veenendaal en een "Betuwe-express"(Geldermalsen/Opheusden).
yuk, blauwe vis.Orchidee schreef:worteltjes
gekookte aardappelen
vis met een sausje
optimel met frambozensmaak
En rauwe worteltjes zijn ook niet zo smakelijk.Zita schreef:yuk, blauwe vis.Orchidee schreef:worteltjes
gekookte aardappelen
vis met een sausje
optimel met frambozensmaak(of een blauw sausje)