Wat zou ze 'smullen'.

mmm... wie doet 'm weg als ie 'm uit heeft?albion schreef:We de nieuwe Terdege in huis hebben en ik direct aan MM moest denken.
Wat zou ze 'smullen'.Hier zou ze zeker mee op de bank gaan zitten....
albion schreef:We de nieuwe Terdege in huis hebben en ik direct aan MM moest denken.
staat er een kalende man op?albion schreef:We de nieuwe Terdege in huis hebben en ik direct aan MM moest denken.
Moet er persé op de (kalende) man gespeeld worden?Ander schreef:staat er een kalende man op?albion schreef:We de nieuwe Terdege in huis hebben en ik direct aan MM moest denken.
vlinder schreef:Is vast een bruidsspecial....
Ik ook. Maar ik ben er net uit.. Straks ga ik (denk ik) weer terug. Het vervelende is dat ik dan waarschijnlijk hoofdpijn heb als ik uit mijn bed stap.-DIA- schreef:Aan mijn bed...
*gaap*
wat erg! dan wordt je er weer bij stil gezet dat ons leven maar aan een zijde draadje hangt.. afgelopen maandag is er een vrouw van 46 begraven uit onze gemeente.. dan ga je psalm 89:19 steeds meer beseffen...helma schreef:onze huisarts...
ik hoorde dat hij longkanker heeft
Gefeliciteerdhenriët schreef:dat mijn vriendin hier op t dorp een gisteren een gezonde dochter heeft mogen ontvangen!