Ik was daar ook. Heel RF was veel gezelliger toen.tukkertje schreef:Meeting???? Vroeger toen was het gezellig. Bj Jelle thuis. Wie weet dat og. Niet veel meer denk ik.
Najaarsmeeting 2010 op DV zaterdag middag/avond 23 oktober
Re: Najaarsmeeting 2010 op DV zaterdag middag/avond 23 oktob
- MarthaMartha
komen jullie ook kijken, rf is na een meeting vaak ook weer een poos veel gezelliger....refo schreef:Ik was daar ook. Heel RF was veel gezelliger toen.tukkertje schreef:Meeting???? Vroeger toen was het gezellig. Bj Jelle thuis. Wie weet dat og. Niet veel meer denk ik.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
MarthaMartha schreef:komen jullie ook kijken, rf is na een meeting vaak ook weer een poos veel gezelliger....refo schreef:Ik was daar ook. Heel RF was veel gezelliger toen.tukkertje schreef:Meeting???? Vroeger toen was het gezellig. Bj Jelle thuis. Wie weet dat og. Niet veel meer denk ik.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gaan we stemmen over mods? En een maximale zittingduur afspreken?
Het was wat levendiger. Wat meer dramatiek. SOW-discussies enzo.. moderators die je in geen weken zag en vervolgens kwistig met bannen strooide en topics verwijderde met de daaropvolgende muiterijenrefo schreef:Ik was daar ook. Heel RF was veel gezelliger toen.tukkertje schreef:Meeting???? Vroeger toen was het gezellig. Bj Jelle thuis. Wie weet dat og. Niet veel meer denk ik.

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Goed idee. Langstzittende mods vlieger er uit. Ik draag Toeschouwer en Criticus voorrefo schreef:Gaan we stemmen over mods? En een maximale zittingduur afspreken?

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Ja, als je positief over de PKN sprak was je weg.Gian schreef:Het was wat levendiger. Wat meer dramatiek. SOW-discussies enzo.. moderators die je in geen weken zag en vervolgens kwistig met bannen strooide en topics verwijderde met de daaropvolgende muiterijenrefo schreef:Ik was daar ook. Heel RF was veel gezelliger toen.tukkertje schreef:Meeting???? Vroeger toen was het gezellig. Bj Jelle thuis. Wie weet dat og. Niet veel meer denk ik.
Maar levendiger is misschien een beter woord, ja.
Je kon in een discussie gewoon zeggen wat je in dat verband te zeggen had.
Ik zat net nog even naar de deelnemers van de BBQ in 2004 te kijken.
Rens en zijn toenmalige vrouw Annie waren daar ook. Met de tuftuf helemaal uit Haarlem
-
[quote="refoWat meer dramatiek. SOW-discussies enzo..
Ja, als je positief over de PKN sprak was je weg.[/quote]
Dat waren wel eenzijdige discussies dan... Of mocht je wel blijven als je PKN was, maar er niet positief over was?
Ja, als je positief over de PKN sprak was je weg.[/quote]
Dat waren wel eenzijdige discussies dan... Of mocht je wel blijven als je PKN was, maar er niet positief over was?
Hier beneden is het niet.
Ik weet niet hoe het toen was, maar nu vind ik het toch ook heel erg gezellie hoor!refo schreef:Ik was daar ook. Heel RF was veel gezelliger toen.tukkertje schreef:Meeting???? Vroeger toen was het gezellig. Bj Jelle thuis. Wie weet dat og. Niet veel meer denk ik.

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Ik hoop te komen, met burqua en vuvuzuela.refo schreef:Ik was daar ook. Heel RF was veel gezelliger toen.tukkertje schreef:Meeting???? Vroeger toen was het gezellig. Bj Jelle thuis. Wie weet dat og. Niet veel meer denk ik.
Een gevulde moppentrommel.
Maar ook met een serieus gezicht.
Iedereen tevreden dus.
Refo, kom en enjoy!
Maar hoe weet jij nu dat het

Ik ben een leek, maar wil wel entertainer zijn....
Ik hoop dat deze onzin mij geen ban oplevert.

- Bonny
- Contacteer:
Is het in WOudenberg?? Dat is wel een eind weg voor mij zeg....Anders leek het me misschien wel wat.
The Groom's still waiting at the altar
Ik heb het over RF. Niet over bijeenkomsten.jvdg schreef:Ik hoop te komen, met burqua en vuvuzuela.refo schreef:Ik was daar ook. Heel RF was veel gezelliger toen.tukkertje schreef:Meeting???? Vroeger toen was het gezellig. Bj Jelle thuis. Wie weet dat og. Niet veel meer denk ik.
Een gevulde moppentrommel.
Maar ook met een serieus gezicht.
Iedereen tevreden dus.
Refo, kom en enjoy!
Maar hoe weet jij nu dat hettoen veel gezelliger was als nu?
Ik ben een leek, maar wil wel entertainer zijn....
Ik hoop dat deze onzin mij geen ban oplevert.
Dat kan bij jou nooit veel schelen.JolandaOudshoorn schreef:We verwachten dat alle mods aanwezig zijn. Scheelt de komende maanden heel wat bannetjes

- JolandaOudshoorn
Tiberius schreef:Dat kan bij jou nooit veel schelen.JolandaOudshoorn schreef:We verwachten dat alle mods aanwezig zijn. Scheelt de komende maanden heel wat bannetjes

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Als alle forummers zo voorbeeldig zouden zijn als jij, dan waren er geen mods meer nodig.JolandaOudshoorn schreef:Tiberius schreef:Dat kan bij jou nooit veel schelen.JolandaOudshoorn schreef:We verwachten dat alle mods aanwezig zijn. Scheelt de komende maanden heel wat bannetjes
tja, ik gedraag me dan ook altijd voorbeeldig