Fryslân Boppe!!!henriët schreef: Zeeland is ok!!!
Wist je dat . . . [8]
Re: Wist je dat . . . [8]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Twee jaar nog maar? Dan ben jij nog in de worstelfase.jan03 schreef:Uiteraard niet!!!!!!!!!! Ik ben veel te blij dat ik me sinds twee jaar tot één van de inwoners van de mooiste provincie van het land mag rekenen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We horen wel wanneer je boven dreigt te komen!
én in de wortelfase. Maar ik moet zeggen dat het heel snel wortelt in die Zeeuwsche klei!Tiberius schreef:Twee jaar nog maar? Dan ben jij nog in de worstelfase.jan03 schreef:Uiteraard niet!!!!!!!!!! Ik ben veel te blij dat ik me sinds twee jaar tot één van de inwoners van de mooiste provincie van het land mag rekenen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
net als ik in de Friese klei...jan03 schreef:én in de wortelfase. Maar ik moet zeggen dat het heel snel wortelt in die Zeeuwsche klei!Tiberius schreef:Twee jaar nog maar? Dan ben jij nog in de worstelfase.jan03 schreef:Uiteraard niet!!!!!!!!!! Ik ben veel te blij dat ik me sinds twee jaar tot één van de inwoners van de mooiste provincie van het land mag rekenen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moderatorbericht:
... ik iets niet begrijp
... er zojuist een topic stond, geopend door JALP
... ik er vervolgens op klik, en het topic niet eens bestaat
... ik echt niet snap hoe dat kan????

... het dan zal zijn weggehaald door Jalp of het modderaille...?
Brrr, ik blijf thuis!Mister schreef:... het dan zal zijn weggehaald door Jalp of het modderaille...?
Tiberius schreef:Brrr, ik blijf thuis!Mister schreef:... het dan zal zijn weggehaald door Jalp of het modderaille...?

MariaW schreef:... ik iets niet begrijp
Wist je dat ....
....ik het gewoon helemaal verkeerd deed....
.... ik toen het topic maar verwijderd heb....
.... je me gewoon mag PB-en als je een vraag hebt

Tiberius schreef:Brrr, ik blijf thuis!Mister schreef:... het dan zal zijn weggehaald door Jalp of het modderaille...?
.... Tiberius topics van mij niet eens durft te verwijderen

Goed zo...jan03 schreef:Uiteraard niet!!!!!!!!!! Ik ben veel te blij dat ik me sinds twee jaar tot één van de inwoners van de mooiste provincie van het land mag rekenen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen dierder plek voor ons op aard!!!!...................

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat weet ik nou ook weer niet; volgens mij zijn er vast wel duurdere (ik vertaal het maar even voor de niet-Zeeuwen) plekjes te vinden.henriët schreef:geen dierder plek voor ons op aard!!!!...................
Tiberius schreef:Dat weet ik nou ook weer niet; volgens mij zijn er vast wel duurdere (ik vertaal het maar even voor de niet-Zeeuwen) plekjes te vinden.henriët schreef:geen dierder plek voor ons op aard!!!!...................

t is maar net wat je verstaat onder dierder.....Tiberius schreef:Dat weet ik nou ook weer niet; volgens mij zijn er vast wel duurdere (ik vertaal het maar even voor de niet-Zeeuwen) plekjes te vinden.henriët schreef:geen dierder plek voor ons op aard!!!!...................
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik hoor het al: je bent geen native speaker.henriët schreef:t is maar net wat je verstaat onder dierder.....Tiberius schreef:Dat weet ik nou ook weer niet; volgens mij zijn er vast wel duurdere (ik vertaal het maar even voor de niet-Zeeuwen) plekjes te vinden.henriët schreef:geen dierder plek voor ons op aard!!!!...................