NIMROD schreef:exodus 15 vers 20
is vast cultuurgebonden :mrgreen:
NIMROD schreef:exodus 15 vers 20
helma schreef:Heb ook nog een gitaar [electrisch]NIMROD schreef:exodus 15 vers 20
is vast cultuurgebonden :mrgreen:
Nou ik wil wel komen, nog even kijken hoe.helma schreef:Mensen...de datum is er!
D.V. 16 februari (zaterdag) van half 5 tot half 10
verdere bijzonderheden volgen. het is (in de buurt van) Scherpenzeel
en het is fijn als je je opgeeft via het forum
evt tips zijn welkom. bijvoorbeeld spelletjes? zingen bij het orgel (e.d. instrumenten meenemen) tenslotte hebben we Wim en hendrikus en Sweelinck 25, Judith.....
Christiaan schreef:Nou ik wil wel komen, nog even kijken hoe.helma schreef:Mensen...de datum is er!
D.V. 16 februari (zaterdag) van half 5 tot half 10
verdere bijzonderheden volgen. het is (in de buurt van) Scherpenzeel
en het is fijn als je je opgeeft via het forum
evt tips zijn welkom. bijvoorbeeld spelletjes? zingen bij het orgel (e.d. instrumenten meenemen) tenslotte hebben we Wim en hendrikus en Sweelinck 25, Judith.....
Iets het de bedoeling dat iedereen chips meeneemt of krijgen we nog een beetje variatie?
Misschien neem ik wel eens flesje Zeeuwse lucht voor iedereen mee, weet niet of tie Rens zijn gebakken lucht in balonnen overtreft.![]()
Maar misschien een idee om af te spreken hoe en wat, anders neemt iedereen het zelfde mee.
Als ik eventueel ( :roll: :roll: :roll: ) zou komen... zou Christiaan dan ook nog komen??JolandaOudshoorn schreef:helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:Kan er een lijstje komen wie er wel komen? (Dan kan ik aan de hand daarvan beslissen of ik ook kom :mrgreen: )
:x :x :x
ga je schamen!: :mrgreen:
Nou ja, dan zal ik het zelf wel doen
Helma
Lassie
Judith
Rens
Christiaan
ik kom wel..maar hoe weet ik nog nieDaphne schreef:Als ik eventueel ( :roll: :roll: :roll: ) zou komen... zou Christiaan dan ook nog komen??JolandaOudshoorn schreef:helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:Kan er een lijstje komen wie er wel komen? (Dan kan ik aan de hand daarvan beslissen of ik ook kom :mrgreen: )
Helma
Lassie
Judith
Rens
Christiaan![]()
:mrgreen: Of piept ie er vroegtijdig tussen uit?
judith schreef:ik kom wel..maar hoe weet ik nog nieDaphne schreef:Als ik eventueel ( :roll: :roll: :roll: ) zou komen... zou Christiaan dan ook nog komen??JolandaOudshoorn schreef:helma schreef:
Helma
Lassie
Judith
Rens
Christiaan![]()
:mrgreen: Of piept ie er vroegtijdig tussen uit?
Hmm waarom? Wij vinden het ook erg ver weg, de praktijk is dat er op het laatst nog veel afmeldingen zijn. Memento en ik zeiden ook tegen elkaar dat het af hangt van wie er nog meer komen. Als er wat meer oud-gedienden komen hopen we zeker weer te komen!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:Kan er een lijstje komen wie er wel komen? (Dan kan ik aan de hand daarvan beslissen of ik ook kom :mrgreen: )
ga je schamen!