Steiff, Mit knopf im Ohr...............Oude-Waarheid schreef:Tja wat verzamel ik:
Antieke poppen 33 stuks
en Steiff dieren 24 stuks
Wat verzamel u/jij?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Re: Wat verzamel u/jij?
ik spaar geld, om ook andere dingen te kunnen sparen.... 

Ik spaar ondermeer schedels (schrik niet, alleen van beesten)
Verder andere zaken die in de natuur 'voor het oprapen' liggen, zoals (mooie) stenen als kristal e.d.
Verder andere zaken die in de natuur 'voor het oprapen' liggen, zoals (mooie) stenen als kristal e.d.
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
haha, wat ik verzamel... jeugdsentiment (tot verdriet van mn man) dit gaat wat worden hoor met het verhuizen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Je lijkt mijn zoontje wel!! Die sjouwt altijd met takken, bladeren, grassoorten, bloemen, stenen enz. (ook wel enigzinda aangemoedigd door zijn moeder hoor)Da Capo schreef:Ik spaar ondermeer schedels (schrik niet, alleen van beesten)

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
waaruit bestaat jouw jeugdsentiment?henriët schreef:haha, wat ik verzamel... jeugdsentiment (tot verdriet van mn man) dit gaat wat worden hoor met het verhuizen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
wil je weten he, tja, anderen zouden dat wellicht allang weggegooid hebbenMarthaMartha schreef:waaruit bestaat jouw jeugdsentiment?henriët schreef:haha, wat ik verzamel... jeugdsentiment (tot verdriet van mn man) dit gaat wat worden hoor met het verhuizen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
ja grapjas, nou weet ik nog niks....henriët schreef:wil je weten he, tja, anderen zouden dat wellicht allang weggegooid hebbenMarthaMartha schreef:waaruit bestaat jouw jeugdsentiment?henriët schreef:haha, wat ik verzamel... jeugdsentiment (tot verdriet van mn man) dit gaat wat worden hoor met het verhuizen
tekenschriftje, eerste schrijfschriftje, eerste rekenschrift, verterdiploma, ik heb het allemaal bewaard, maar helaas is het tijdens een verhuizing toch zoek geraakt. Jammer genoeg!
- MarthaMartha
smurfen van Albert Heijn....
ik ben echt gek, heb ik net bedacht.
De c1000 zit om de hoek, maar sinds de kinderen van mijn vrienden, zussen en broers die gekke smurfen sparen, stap ik op de fiets om aan de andere kant van Veenendaal naar de Albert Heijn te gaan om maar zoveel mogelijk van die dingen te bemachtigen.....
Stom, idioot gedoe. Precies wat Albert Heijn wil natuurlijk...
Mij hebben ze niet (meer). Met excuus aan alle lieve kinderen in mijn omgeving...
ik ben echt gek, heb ik net bedacht.

Mij hebben ze niet (meer). Met excuus aan alle lieve kinderen in mijn omgeving...

ik verzamel echt niks.
Misschien kunnen we nog smurfen uitsmurfen. We proberen ook een volledige set bij elkaar te smurfen.MarthaMartha schreef:smurfen van Albert Heijn....
- MarthaMartha
hihi, ik heb de grote smurf dubbel.....wim schreef:Misschien kunnen we nog smurfen uitsmurfen. We proberen ook een volledige set bij elkaar te smurfen.MarthaMartha schreef:smurfen van Albert Heijn....
en verder 1 muzieksmurf en 1 brilsmurf
- JolandaOudshoorn
jaja, je bent er weer heerlijk ingetuint. hoe ga jij al die lieve kinderen nu tevreden stellen?MarthaMartha schreef:smurfen van Albert Heijn....
ik ben echt gek, heb ik net bedacht.De c1000 zit om de hoek, maar sinds de kinderen van mijn vrienden, zussen en broers die gekke smurfen sparen, stap ik op de fiets om aan de andere kant van Veenendaal naar de Albert Heijn te gaan om maar zoveel mogelijk van die dingen te bemachtigen.....
![]()

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
nou, door ze te vertellen dat ik geen boodschappen doe bij AH...... (lijkt me de gemakkelijkste oplossing) en kijk.... als straks de actie voorbij is, en ze missen er 1 die ik net toevallig al heb..... nou ja.... of ze hebben er 1 dubbel en willen ruilen..... nou ja.... wie weet hoeveel ik er dan op het laatst nog blij kan maken..... en degenen die ze dan allemaal zelf al hebben die vragen niks meer (hoop ik). Slim he?!JolandaOudshoorn schreef:jaja, je bent er weer heerlijk ingetuint. hoe ga jij al die lieve kinderen nu tevreden stellen?MarthaMartha schreef:smurfen van Albert Heijn....
ik ben echt gek, heb ik net bedacht.De c1000 zit om de hoek, maar sinds de kinderen van mijn vrienden, zussen en broers die gekke smurfen sparen, stap ik op de fiets om aan de andere kant van Veenendaal naar de Albert Heijn te gaan om maar zoveel mogelijk van die dingen te bemachtigen.....
![]()
- JolandaOudshoorn