Ik morgen de achtertuin vernieuwen op de planning heb staan.Lizzy schreef:...ik me morgen niet buiten waag met windstoten van 110 km per uur.
...ik anders wegwaai.

Well Daphne, verklaar je nader? Voor zover ik weet beheren wij 4en het forum (uiteraard met hulp van de mods)...Daphne schreef:Hier nog een naam extra moet staan.... (en nee... niet de mijne)www.refoforum.nl is online! Van harte harte welkom!
Als je in het verleden lid was van het forum van OmSionsWil kun je hier inloggen met dezelfde naam en password.
We rekenen op zinvolle gesprekken. Discussies waarin we met respect naar elkaar en naar anderen toe spreken.
Met vriendelijke groet,
Pim
memento
empee
limosa
Wel is met 1 L als je t in t nederlands wil zeggen... maargoed... t is al goed hoor... alleen proef ik een klein beetje een misstand... en daar kan ik niet zo goed tegen! Trek je vooral niets aan van mijn opmerkingmemento schreef:Well Daphne, verklaar je nader? Voor zover ik weet beheren wij 4en het forum (uiteraard met hulp van de mods)...Daphne schreef:Hier nog een naam extra moet staan.... (en nee... niet de mijne)www.refoforum.nl is online! Van harte harte welkom!
Als je in het verleden lid was van het forum van OmSionsWil kun je hier inloggen met dezelfde naam en password.
We rekenen op zinvolle gesprekken. Discussies waarin we met respect naar elkaar en naar anderen toe spreken.
Met vriendelijke groet,
Pim
memento
empee
limosa
nou iemand mister perfect noemen is nou niet zo leuk als diegene je alleen maar op je fouten wijst. Ik wil het je best vergeven, heb ik al lang gedaan overigens, zo erg is het nu ook weer niet. Maar misschien is sorry meer op zijn plaats dat mister perfect.Daphne schreef:Hallow mister perfect 2
Een mens maakt fouten, zie hier... de mens heeft een fout gemaakt... deze kan niet meer terug gedraaid aangezien de fout al gemaakt is... is het dan niet de taak van een christen de ander te vergeven of is het de taak van de christen hier in te blijven hangen en de ander in zonde te blijven zien?!
Nou volgens mij vergeet je kridje nog.Daphne schreef:Maa rik wil ook best wel vertellen waar mijn opmerking op sloeg hoor!
Meneer Matthijs is gedegradeerd aangezien hij mod is gebleven en de andere hoge piefen de naam admin op zich hebben genomen... beetje l.llig in mijn ogen maarjaaaaaaaa...............