Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?
Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?
Ik mag toch hopen dat die vrouwen zich niet gaan scheren, maar hun eventuele beharing op een andere manier verwijderen. Door scheren krijg je juist zichtbare stoppels.
En nee, dat verandert mijn visie op baardgroei niet.
En nee, dat verandert mijn visie op baardgroei niet.
Je kunt ook waxen. Maar dat is vrij pijnlijk, zo heb ik ooit ervaren.
Het is 2019, zoiets wordt behandeld met laser.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Een heleboel die zich moeten scheren qua baardgroei? Woont u in nieuw-Zeeland?Oes schreef:Met groot vermaek ende lering heb ik dit 11 pagina's tellend topic zitten lezen.
Maar ik mis er toch nog iets in.
We hebben het hier of de mannen met baarden, maar waar zijn de vrouwen?
Ik heb in mijn omgeving een heleboel vriendinnen/vrouwelijke kennissen die zich moeten scheren!
Stel dat zij hun baard eens zouden laten staan....... verandert dan jullie kijk op scheren/niet scheren?
Re: RE: Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?
Daar zou ik persoonlijk ook de voorkeur aan geven.Mara schreef:Het is 2019, zoiets wordt behandeld met laser.
Maar je zou ze niet de kost willen geven hoeveel vrouwen er met een toch wel behoorlijke baard en snor groei rondlopen en dan niet (willen) scheren.
Want dat heurt niet

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
- Verbannen
Ik zie het inderdaad ook wel eens en vind het ook zeer verwonderlijk.Mara schreef:Het is 2019, zoiets wordt behandeld met laser.
Maar ja, hier in Zeeland loop je soms wel 50 jaar achter als het om deze zaken gaat.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Waar jij woont wellicht wel jaJantje schreef:Ik zie het inderdaad ook wel eens en vind het ook zeer verwonderlijk.Mara schreef:Het is 2019, zoiets wordt behandeld met laser.
Maar ja, hier in Zeeland loop je soms wel 50 jaar achter als het om deze zaken gaat.

Re: RE: Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?
laserbehandelingen zou ik ook niet zo snel doen. Ik heb te veel brandwonden hierdoor zien ontstaan. Bij de eerste lange haar zou ik een pincet pakken en dat gewoon dagelijks bijwerken. Op den duur blijven ze vanzelf weg. Dat is namelijk ook zo bij het epileren van wenkbrauwenOrchidee schreef:Daar zou ik persoonlijk ook de voorkeur aan geven.Mara schreef:Het is 2019, zoiets wordt behandeld met laser.
Maar je zou ze niet de kost willen geven hoeveel vrouwen er met een toch wel behoorlijke baard en snor groei rondlopen en dan niet (willen) scheren.
Want dat heurt niet

Het pincet vind ik ook oke.
Maar alles weelderig zijn gang laten gaan ...
Nou nee!
Het niet terugkomen van beharing herken ik dan weer niet.
Zelfs nadat alles beschadigd en weggeweest is blijven er hardnekkig dingen terugkomen.
Maar alles weelderig zijn gang laten gaan ...
Nou nee!

Het niet terugkomen van beharing herken ik dan weer niet.

Zelfs nadat alles beschadigd en weggeweest is blijven er hardnekkig dingen terugkomen.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dit onderwerp staat in de rubriek 'Kerk en cultuur - Algemeen.' Volgens mij was dat ook een beetje de insteek.
Nu heb ik het idee dat ik op een heel ander forum terecht gekomen ben.
Nu heb ik het idee dat ik op een heel ander forum terecht gekomen ben.

Helaas is het niet mogelijk om je keuze aan te passen...
-
Wat verstaat u onder baard? Hoe lang moet het gezichtshaar dan minimaal zijn? Heb je ook een baard als je hem afscheert? Heeft een vrouw met 3 haren op haar kin ook een baard?
Laatst gewijzigd door vriend-en-metgezel op 19 aug 2019, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Das dan weer een grap met een baard.
-
- Verbannen
Neen. Een snor.vriend-en-metgezel schreef:Heeft een vrouw met 3 haren op haar kin ook een baard?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Een snor zit niet op je kin, Jantje.