Wat deden we gisteren ?
Re: Wat deden we gisteren ?
Jullie predikant gehoord, DIA-DIA- schreef:Gefietst
Hij preekte over Psalm 68:14.
Daar preekte hij hier zondag over.Yesenaer schreef:Jullie predikant gehoord, DIA-DIA- schreef:Gefietst
Hij preekte over Psalm 68:14.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Lekker in de Westkapelse Noordzee gezwommen!
Heerlijk wild en helemaal niet koud
Heerlijk wild en helemaal niet koud
Naar de Bevestiging en Intrede van ds. Janse geweest.
O, en nog veel predikanten gezien...?Yesenaer schreef:Naar de Bevestiging en Intrede van ds. Janse geweest.
Koop de waarheid en verkoop ze niet. (Spreuken 23 : 23a)
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=75Bona Fide schreef:O, en nog veel predikanten gezien...?Yesenaer schreef:Naar de Bevestiging en Intrede van ds. Janse geweest.
Vandaar mijn vraag; dat had ik natuurlijk al gelezen en vond dat een zeer opmerkelijke post. Zie de reactie van huisman aldaar, zoiets had ik ook.Yesenaer schreef:http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=75Bona Fide schreef:O, en nog veel predikanten gezien...?Yesenaer schreef:Naar de Bevestiging en Intrede van ds. Janse geweest.
Koop de waarheid en verkoop ze niet. (Spreuken 23 : 23a)
Naar school 

Eergisteren naar een GBS dienst in een GGiN kerkgebouw, OGGiN predikant en GG (dienstdoende)ouderling
Een GBS-avond is toch geen ambtelijke bijeenkomst? Hoezo had er dan een ouderling "dienst"? En wat hield die "dienst" dan in?Yesenaer schreef:Eergisteren naar een GBS dienst in een GGiN kerkgebouw, OGGiN predikant en GG (dienstdoende)ouderling
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Een GBS-avond is toch geen ambtelijke bijeenkomst? Hoezo had er dan een ouderling "dienst"? En wat hield die "dienst" dan in?Yesenaer schreef:Eergisteren naar een GBS dienst in een GGiN kerkgebouw, OGGiN predikant en GG (dienstdoende)ouderling