Channa schreef:... mijn zoon krentebaard heeft en mijn dochter spuw
sterkte!! (en uitkijken voor kloven...gaat vaak samen met spruw)

Channa schreef:... mijn zoon krentebaard heeft en mijn dochter spuw
Oeps, dat is minder! Ik heb nog wel een tube daktarin... Denk je ook aan jezelf?Channa schreef:... mijn zoon krentebaard heeft en mijn dochter spuw
Daktarin is tegen schimmelinfecties, niet tegen krentenbaard...JolandaOudshoorn schreef:Oeps, dat is minder! Ik heb nog wel een tube daktarin... Denk je ook aan jezelf?Channa schreef:... mijn zoon krentebaard heeft en mijn dochter spuw
eh...we hebben het ook over spruw?????????????Afgewezen schreef:Daktarin is tegen schimmelinfecties, niet tegen krentenbaard...JolandaOudshoorn schreef:Oeps, dat is minder! Ik heb nog wel een tube daktarin... Denk je ook aan jezelf?Channa schreef:... mijn zoon krentebaard heeft en mijn dochter spuw
Ja, en wat is spruw volgens jou dan?JolandaOudshoorn schreef:eh...we hebben het ook over spruw?????????????Afgewezen schreef: Daktarin is tegen schimmelinfecties, niet tegen krentenbaard...
Precies. Een schimmelinfectie.Afgewezen schreef:Ja, en wat is spruw volgens jou dan?JolandaOudshoorn schreef:eh...we hebben het ook over spruw?????????????Afgewezen schreef: Daktarin is tegen schimmelinfecties, niet tegen krentenbaard...
Helemaal correct, Tiberius.Tiberius schreef:Precies. Een schimmelinfectie.Afgewezen schreef:Ja, en wat is spruw volgens jou dan?
@Edit: Sorry, ik zag een zalfje voor me, maar ik begrijp dat jullie het over de gel hebben.Afgewezen schreef:Helemaal correct, Tiberius.Tiberius schreef:Precies. Een schimmelinfectie.Afgewezen schreef:Ja, en wat is spruw volgens jou dan?Maar een zalfje in je mond smeren, lijkt me toch wat lastig...