Wist je dat . . . [8]
Re: Wist je dat . . . [8]
ik de avater van hyves van Hendrikus (?) in een boekje zag. Kan dat kloppen, Hendrikus, of vergis ik me nu?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Zou zomaar kunnen. Ik heb 'm eerlijk van internet gepluktalbion schreef:ik de avater van hyves van Hendrikus (?) in een boekje zag. Kan dat kloppen, Hendrikus, of vergis ik me nu?

~~Soli Deo Gloria~~
zo zo dat is dan de volgende scholier die rf ontdekt tijdens studie uren,ber10e schreef:ik hier in de mediatheek zit...
ik eigenlijk heel veel te doen heb, maar niet weet wat...
ik daarom RF aan het ontdekken ben...
ik al leuke vriendinnen hier op school heb....
ik hier tussen allemaal rokkies zit hihhi...
het hier mega gezellig is..
ik vind dat ik te veel "ik" heb getypt....
ik nu maar weer wat ga doen...
meid welkom joh zo af en toe (:)) maar vergeet niet te leren he.
dan houd je zeeeen van tijd over in je vrije tijd om te rf en
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Maar ik niet, want ik mag die week gewoon fijn naar school, tentamens makenhenriët schreef:wist je dat het bijna wegwijs is..
daar wellicht ook een aantal rf ers lopen

he griebelsmathilde schreef:Maar ik niet, want ik mag die week gewoon fijn naar school, tentamens makenhenriët schreef:wist je dat het bijna wegwijs is..
maar dan kan je toch zaterdag....... neem aan dat je dan niet naar school gaat...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
hé, inderdaadhenriët schreef:he griebelsmathilde schreef:Maar ik niet, want ik mag die week gewoon fijn naar school, tentamens makenhenriët schreef:wist je dat het bijna wegwijs is..
maar dan kan je toch zaterdag....... neem aan dat je dan niet naar school gaat...

daar had ik niet eens aan gedacht, dom

oké, wie gaat er nog meer zaterdag?

En hier gaan we weer verder met deel 9...