Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [6]
Misschien is het nivo verderop weer goed. Beetje doorzetten, zeg.
Spitten en niet moe worden.
Als het vervolgens alleen maar over sex gaat met allerlei vunzige details, zet ik niet door nee.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Het lot van de familie Meijer van Charles Lewinsky
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
'De vrije wil bestaat niet' van Lampe.
Intrigerende titel, vinden jullie niet?
Intrigerende titel, vinden jullie niet?
Ben benieuwd wat jij ervan vindt. Ik boek sprak mij qua verhaallijn in eerste instantie erg aan, maar het 'pakte' mij niet tijdens het lezen. Ik heb het uiteindelijk ook niet uitgelezen.samanthi schreef:Het lot van de familie Meijer van Charles Lewinsky
Ik heb er veel over gehoord en gelezen, dus ik ben ook erg benieuwd, ik ben nog niet zo ver, ik ben ook de kerkgeschiedenis aan het lezen, dus dan schiet het niet zo heel erg op.merel schreef:Ben benieuwd wat jij ervan vindt. Ik boek sprak mij qua verhaallijn in eerste instantie erg aan, maar het 'pakte' mij niet tijdens het lezen. Ik heb het uiteindelijk ook niet uitgelezen.samanthi schreef:Het lot van de familie Meijer van Charles Lewinsky
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Mij ook niet. Ik vond het tamelijk ingewikkeld.merel schreef:Ben benieuwd wat jij ervan vindt. Ik boek sprak mij qua verhaallijn in eerste instantie erg aan, maar het 'pakte' mij niet tijdens het lezen. Ik heb het uiteindelijk ook niet uitgelezen.samanthi schreef:Het lot van de familie Meijer van Charles Lewinsky
Maar ik lees net hierboven dat je dan toch moet doorzetten.

Lees jij 2 boeken na(ast) elkaar Samanthi? Kun je de draad van het verhaal dan nog vasthouden?samanthi schreef:k ben ook de kerkgeschiedenis aan het lezen, dus dan schiet het niet zo heel erg op.
Kerkgeschiedenis lees ik als "stichtelijke lectuur", de andere om te ontspannen.Mara schreef:Mij ook niet. Ik vond het tamelijk ingewikkeld.merel schreef:Ben benieuwd wat jij ervan vindt. Ik boek sprak mij qua verhaallijn in eerste instantie erg aan, maar het 'pakte' mij niet tijdens het lezen. Ik heb het uiteindelijk ook niet uitgelezen.samanthi schreef:Het lot van de familie Meijer van Charles Lewinsky
Maar ik lees net hierboven dat je dan toch moet doorzetten.
Lees jij 2 boeken na(ast) elkaar Samanthi? Kun je de draad van het verhaal dan nog vasthouden?samanthi schreef:k ben ook de kerkgeschiedenis aan het lezen, dus dan schiet het niet zo heel erg op.
(ik lees wel tien boeken naast elkaar, als het niet meer is....)Mara schreef:Lees jij 2 boeken na(ast) elkaar Samanthi? Kun je de draad van het verhaal dan nog vasthouden?
Tjonge.eilander schreef:(ik lees wel tien boeken naast elkaar, als het niet meer is....)Mara schreef:Lees jij 2 boeken na(ast) elkaar Samanthi? Kun je de draad van het verhaal dan nog vasthouden?

Bij nader inzien lees ik ook wel 2 boeken naast elkaar, maar het ene vrijwel achter elkaar, met af en toe een bladwijzer ertussen en van het theologisch boek een hoofdstuk. Maar daarna moet ik dan weer even resetten.
eilander schreef:(ik lees wel tien boeken naast elkaar, als het niet meer is....)Mara schreef:Lees jij 2 boeken na(ast) elkaar Samanthi? Kun je de draad van het verhaal dan nog vasthouden?

- JolandaOudshoorn
eilander schreef:(ik lees wel tien boeken naast elkaar, als het niet meer is....)Mara schreef:Lees jij 2 boeken na(ast) elkaar Samanthi? Kun je de draad van het verhaal dan nog vasthouden?

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Re: RE: Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [6]
Ik ook....eilander schreef:(ik lees wel tien boeken naast elkaar, als het niet meer is....)Mara schreef:Lees jij 2 boeken na(ast) elkaar Samanthi? Kun je de draad van het verhaal dan nog vasthouden?
Ik kan echt maximaal drie of vier boeken tegelijk lezen. Bij meer gaat het fout ...
Re: RE: Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [6]
Waaromhelma schreef:Ik ook....eilander schreef:(ik lees wel tien boeken naast elkaar, als het niet meer is....)Mara schreef:Lees jij 2 boeken na(ast) elkaar Samanthi? Kun je de draad van het verhaal dan nog vasthouden?

Hoe ziet dat eruit in de praktijk, ligt er overal een halfgelezen boek klaar of zo?
Ik kan me voorstellen dat er een boek op je nachtkastje ligt en eentje elders voor de langere momenten.
Maar 10, nee dat kan ik niet vatten.