Wat leuk. Dat zijn vaak dingen die herinnerd worden.Mannetje schreef:Vanavond een vader-zoon avond gehad. Eerst uit eten en daarna naar een concert in de Doelen
Moe, maar voldaan.
Kleine vreugden
- Dodo
Re: Kleine vreugden
Dat je een thuis hebt. En dat thuiskomen zo fijn is.
My home is my castle.Arja schreef:Dat je een thuis hebt. En dat thuiskomen zo fijn is.

Het lijkt me één van de ergste dingen die je kunt overkomen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara schreef:My home is my castle.Arja schreef:Dat je een thuis hebt. En dat thuiskomen zo fijn is.![]()

Ik denk dat @Mara bedoelt dat het erg is als je je huis kwijt raakt. Zo vulde ik het in.refo schreef:Mara schreef:My home is my castle.Arja schreef:Dat je een thuis hebt. En dat thuiskomen zo fijn is.![]()
Ik was zelfs al aan het reageren/vragen, maar dacht, als dat echt zo'n drama voor Mara zou zijn, zou ze dat niet op Refoforum zetten. ( dus weggehaald)refo schreef:Mara schreef:My home is my castle.Arja schreef:Dat je een thuis hebt. En dat thuiskomen zo fijn is.![]()
Helemaal goedArja schreef:Ik denk dat @Mara bedoelt dat het erg is als je je huis kwijt raakt. Zo vulde ik het in.refo schreef:Mara schreef:My home is my castle.Arja schreef:Dat je een thuis hebt. En dat thuiskomen zo fijn is.![]()

Als ik my castle plots zou verliezen, zou ik een tijdje offline zijn.Terri schreef:Ik was zelfs al aan het reageren/vragen, maar dacht, als dat echt zo'n drama voor Mara zou zijn, zou ze dat niet op Refoforum zetten.

Het gaat niet om het huis zozeer, maar om de dierbare spullen die je dan kwijt bent. Voorgoed.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik vind dit heel mooi om te lezen. Een voorbeeld! 

Dit account wordt niet meer gebruikt.
Ja, prachtig!Hollander schreef:Ik vind dit heel mooi om te lezen. Een voorbeeld!
- Dodo
Ik zat vanmorgen precies op de goede tijd in de auto, om te kunnen genieten van een prachtige zonsopgang. Het was echt bijzonder.
Ik was ook vroeg vanochtend en heb ook genoten.Dodo schreef:Ik zat vanmorgen precies op de goede tijd in de auto, om te kunnen genieten van een prachtige zonsopgang. Het was echt bijzonder.
Ik kan daar ook zo van genieten 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Terri schreef:Ik was ook vroeg vanochtend en heb ook genoten.Dodo schreef:Ik zat vanmorgen precies op de goede tijd in de auto, om te kunnen genieten van een prachtige zonsopgang. Het was echt bijzonder.

Vanmorgen uit mijn slaapkamerraam...
Logisch toch? In de zomer moet je er zo vroeg voor uit je bed.Ad Anker schreef:Terri schreef:Ik was ook vroeg vanochtend en heb ook genoten.Dodo schreef:Ik zat vanmorgen precies op de goede tijd in de auto, om te kunnen genieten van een prachtige zonsopgang. Het was echt bijzonder.bijna de kortste dag en dan gaan mensen genieten van een 'vroege' zonsopgang.