ik benauwd..monique schreef:ik het heeeeet heb

ik benauwd..monique schreef:ik het heeeeet heb
MarthaMartha schreef:volgens mij is 't besmettelijk.....Lassie schreef:....Hendrikus weer behoorlijk aan de gang is.
Wim krijgt het ook te pakken.........
ik ga gauw
Vervoegen met behulp van het ww 'zien' wil nogal eens helpen.judith schreef:...ik straks NEDERLANDS heb?!! Bleh....Ik vind Engels nog leuker...
die dt..t....d enzo...Ik kan er geen klap van!
Idd, het werkwoord ZIEN of LOPEN gebruiken, dat scheelt heel veel.Mister schreef:Vervoegen met behulp van het ww 'zien' wil nogal eens helpen.judith schreef:...ik straks NEDERLANDS heb?!! Bleh....Ik vind Engels nog leuker...
Weten wannneer het tt en vt, langer maken, stam kunnen vinden...
Tja, leuker kunnen we het niet maken
Succes!
nee, maar makkelijker ook niet..........ik snap er ook geen hout van, nog steeds niet.....Mister schreef: Tja, leuker kunnen we het niet maken
huh nu snap ik et helemaal niet meer hihiWilma van den Berg schreef:Idd, het werkwoord ZIEN of LOPEN gebruiken, dat scheelt heel veel.Mister schreef:Vervoegen met behulp van het ww 'zien' wil nogal eens helpen.judith schreef:...ik straks NEDERLANDS heb?!! Bleh....Ik vind Engels nog leuker...
Weten wannneer het tt en vt, langer maken, stam kunnen vinden...
Tja, leuker kunnen we het niet maken
Succes!
we hoeven jou toch niet in herinnering te roepen wat je des avonds laat nog allemaal uit de frituur toverde?MarthaMartha schreef:... ik net bij vrienden vandaan kom, de jongste zoon van 3 jaar zei: jij hebt een dikke buik
... ik onderweg een oude bekende tegenkwam, 2 jaar niet gezien, hij zei: he, wat ben je dik geworden...
...
whahahahaHendrikus schreef:we hoeven jou toch niet in herinnering te roepen wat je des avonds laat nog allemaal uit de frituur toverde?MarthaMartha schreef:... ik net bij vrienden vandaan kom, de jongste zoon van 3 jaar zei: jij hebt een dikke buik
... ik onderweg een oude bekende tegenkwam, 2 jaar niet gezien, hij zei: he, wat ben je dik geworden...
...
Je was niet de eerste, Gijs.Gijs83 schreef:kijk eens op http://www.goeiemoogle.nl. Als er in bent kun je een willekeurig internetadres intikken bv.: http://www.refoforum.nl. Je zult eerstwat je dan ziet!