Heb je echt stroomdraadjes in de tuin? Als je last hebt van andermans katten in je tuin, dan kun je het beste een keer een emmer water richting deze dieren gooien, of de stromende tuinslang op hun richten, dan zullen ze niet meer zo snel terug komen.*girly* schreef:En tja: ik vind ook dat je katten, als het even kan, lekker in je eigen tuin moet houden, ik weet dat het niet altijd makkelijk is, maar stroomdraadjes doen wonderen
Waar denk jij op dit moment aan?
-
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Wij hebben geen stroomdraadjes, maar het is miss een idee voor de eigenaar van de kat?Marie-Henriëtte schreef:Heb je echt stroomdraadjes in de tuin? Als je last hebt van andermans katten in je tuin, dan kun je het beste een keer een emmer water richting deze dieren gooien, of de stromende tuinslang op hun richten, dan zullen ze niet meer zo snel terug komen.*girly* schreef:En tja: ik vind ook dat je katten, als het even kan, lekker in je eigen tuin moet houden, ik weet dat het niet altijd makkelijk is, maar stroomdraadjes doen wonderen
Ennuh emmers water of tuinslangen werken niet eens meer..Ze hangen hier soms zelfs in het gaas van de volière

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Of producer wel een vak is wat. En of je niet in conflict komt met je opvoeding als je christelijk opgevoed bent...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Dat eerste wel, maar dat laatste ABSOLUUT niet. Ik vind het een teken van ongekende decandentie dat wij in Nederland een Partij voor de Dieren hebben. Absurd gewoon. En dat in een land waar een foetus in de moederschoot geen bescherming geniet, daar zitten nota bene twee kamerleden zich een slag in de rondte te werken om dieren.Marie-Henriëtte schreef:Ik denk dat dit typisch een Luthertje was, een grapje in zijn geheel eigen, maar o zo zwaar opgevat. Ondertussen zal ook Luther gerust wel geraakt worden door dierenleed en een beetje gecharmeerd zijn van de Partij voor de Dieren.
Allemaal goed en best, dieren moeten goed behandeld worden. Maar... nou ja, laat maar.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- JolandaOudshoorn
als je er bij stil staat, is het eigenlijk een schande dat er een partij voor de dieren moet zijn.Luther schreef:Dat eerste wel, maar dat laatste ABSOLUUT niet. Ik vind het een teken van ongekende decandentie dat wij in Nederland een Partij voor de Dieren hebben. Absurd gewoon. En dat in een land waar een foetus in de moederschoot geen bescherming geniet, daar zitten nota bene twee kamerleden zich een slag in de rondte te werken om dieren.Marie-Henriëtte schreef:Ik denk dat dit typisch een Luthertje was, een grapje in zijn geheel eigen, maar o zo zwaar opgevat. Ondertussen zal ook Luther gerust wel geraakt worden door dierenleed en een beetje gecharmeerd zijn van de Partij voor de Dieren.
Allemaal goed en best, dieren moeten goed behandeld worden. Maar... nou ja, laat maar.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Nee, die hoeft er juist helemaal niet te zijn.JolandaOudshoorn schreef:als je er bij stil staat, is het eigenlijk een schande dat er een partij voor de dieren moet zijn.Luther schreef:Dat eerste wel, maar dat laatste ABSOLUUT niet. Ik vind het een teken van ongekende decandentie dat wij in Nederland een Partij voor de Dieren hebben. Absurd gewoon. En dat in een land waar een foetus in de moederschoot geen bescherming geniet, daar zitten nota bene twee kamerleden zich een slag in de rondte te werken om dieren.Marie-Henriëtte schreef:Ik denk dat dit typisch een Luthertje was, een grapje in zijn geheel eigen, maar o zo zwaar opgevat. Ondertussen zal ook Luther gerust wel geraakt worden door dierenleed en een beetje gecharmeerd zijn van de Partij voor de Dieren.
Stem SGP! Goed voor mens en dier.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
mn bed, wat lijkt t me heeerlijk om nog uuuuuren te gaan slapen..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:mn bed, wat lijkt t me heeerlijk om nog uuuuuren te gaan slapen..
dat lijkt me ook heerlijk, en ik zou vandaag wel tot een uur of 9 op bed kunnen liggen, maar dat lukt me niet.
Ik was om 8.00 uur al onderweg en moet pas om 10.00 uur beginnen.
Ik ben altijd zo vroeg wakker.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ha! Ik heb vandaag huisman en beide kinders gaven me de gelegenheid tot half negen te pitten! Kijk, dat is nog eens riant! 

doe een middagdutjehenriët schreef:mn bed, wat lijkt t me heeerlijk om nog uuuuuren te gaan slapen..

- monique
aan hoe ik het moet gaan aanpakken met mn aanstaande
schoonfamilie

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
is het zo erg??monique schreef:aan hoe ik het moet gaan aanpakken met mn aanstaandeschoonfamilie
Aan ds Spaans die een hartstilstand heeft gehad en nu in Woodstock op de IC ligt aan allerlei machines.
Hij reageert nergens meer op...
Hij reageert nergens meer op...
aan m'n man die net weg gerede is, ik hem morgen pas weer ga zien.
- monique
ja zoiets tzijn beste mensen maar ze moeten mijn vriend niet gaan schoppen noem maar opLassie schreef:is het zo erg??monique schreef:aan hoe ik het moet gaan aanpakken met mn aanstaandeschoonfamilie
dan word ik goed giftig

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag