Dat is jammer inderdaad. Hebben jullie wel eens een boek van Remmelt Mastenbroek besproken?Dodo schreef:Ik heb Schaduwkind vroeger gelezen, maar dat is lang geleden. Ik zal 'm nog eens pakken.Mara schreef:Dank je Dodo, hij stond al eerder op mijn verlanglijstje, maar kon toen niet gereserveerd worden en dan zakt dat weg he.Dodo schreef:Vanavond gelezen: donderdagmiddag dochter (Stevo Akkerman). Weer een boek over oa een gereformeerde jeugd, maar beslist geen Maarten of Margriet. De titel slaat op zijn baby die maar even heeft geleefd. De gebeurtenissen raken hem heel diep.
Tip voor jou, @Mara!
Maar nu was hij in de vestiging, wel uitgeleend, maar ik ben de volgende.![]()
W.b. dit verdrietige onderwerp, heb jij Schaduwkind van P.F. Thomese gelezen?
Schaduwkind is rauw, onsentimenteel, maar komt daardoor des te harder aan. Bepaalde passages kan zelfs de grootste cynicus niet met droge ogen lezen... – Elsevier
Bespreken jullie op de boekenkring alleen christelijke of "verantwoorde" boeken trouwens?
We lezen op de leeskring allerlei boeken, maar we mijden boeken met veel grove taal en/of seks. Het ideaal was ooit alleen christelijke boeken, maar daar zijn er niet genoeg van ;-)
De waterboot bijvoorbeeld?