Wat doen we vandaag? [3]

Ariene

Re: Wat doen we vandaag? [3]

Bericht door Ariene »

fluitje schreef:
O ja, mijn vrouw is jarig.
Fluitje toch,

Hier had je mee moeten beginnen!!

Na 25 jaar mag dat geen sluitpost meer zijn

Maar, van harte gefeliciteerd!!
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

MarthaMartha schreef:vanmorgen bidkring, net de kamer geveegd/gedweild, nu zo boodschappen doen, vanmiddag komt een klein vriendje (3 jaar) spelen, móet vandaag alles rond de kerstviering van de jeugdclubs regelen (schuif het al veel te lang voor me uit)
oh oh ... verjaardag broertje vergeten, ga ik nu naar toe.... moet die kerstviering nóg maar een keer wachten..... :cry
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

MarthaMartha schreef:
MarthaMartha schreef:vanmorgen bidkring, net de kamer geveegd/gedweild, nu zo boodschappen doen, vanmiddag komt een klein vriendje (3 jaar) spelen, móet vandaag alles rond de kerstviering van de jeugdclubs regelen (schuif het al veel te lang voor me uit)
oh oh ... verjaardag broertje vergeten, ga ik nu naar toe.... moet die kerstviering nóg maar een keer wachten..... :cry
Gefeliciteerd joh! Enneh...succes met de voorbereidingen die je nog voor de kerst moet treffen...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Lourens

Bericht door Lourens »

Straks even kijken of de aanbieding bij het Kruidvat er nog is (dia/negatievenscanner).
Verde het kippenhok uitmesten. Wat kleine klusjes in huis.

Kortom een heerlijke dag vrij en straks als de kids naar school zijn nog even een uurtje mijn mandje in.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
MarthaMartha

fluitje schreef:Straks even kijken of de aanbieding bij het Kruidvat er nog is (dia/negatievenscanner).
Verde het kippenhok uitmesten. Wat kleine klusjes in huis.

Kortom een heerlijke dag vrij en straks als de kids naar school zijn nog even een uurtje mijn mandje in.
die laatste zin.... daar ben ik gewoon jaloers op.....
(het was weer veel te laat gisteren, als ik me 's avonds zo voelde als 's morgens, dan lag ik voortaan eerder op bed)

Ik ben inmiddels weer op het werk, spreekuur, zoals elke vrijdagmorgen. vanmiddag weer gewoon aan het werk en vanavond oppassen....
henriët

Bericht door henriët »

fluitje schreef:Straks even de stad in en dan op terugweg boodschappen inslaan.
Vanmiddag een paar uurtjes werken en dan vanavond een huis vol visite.

O ja, mijn vrouw is jarig.
:sorc :sorc :sorc :sorc :sorc :sorc :sorc :sorc :sorc :sorc
hartelijk gefeliciteerd!!!

laat haar dit even lezen...

vrouw van fluitje.. ;)
heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. van harte Zijn nabijheid gewenst in het komende jaar.!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lassie

Bericht door Lassie »

WEEKEND in luiden met: een bank uit elkaar halen!!!! :yahoo :yahoo :yahoo lekker m'n agressie ff kwijt.

Daarna: de was, huishouden, boodschappen doen en vanavond het plafond witten van de slaapkame, de vloer eruit halen en de ondervloer plaatsen. Als er nog tijd over is laminaat halen. Laminaat leggen. En dan volgende week behangen. :yahoo
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Lassie schreef:Als er nog tijd over is laminaat halen. Laminaat leggen.
Dat zou ik niet doen.
Om te beginnen moet je het natuurlijk niet zelf leggen, maar laten leggen.
Bovendien kan je laminaat het beste een paar dagen aan het klimaat in je huis laten wennen.
MarthaMartha

Tiberius schreef:
Lassie schreef:Als er nog tijd over is laminaat halen. Laminaat leggen.
Dat zou ik niet doen.
Om te beginnen moet je het natuurlijk niet zelf leggen, maar laten leggen.
Bovendien kan je laminaat het beste een paar dagen aan het klimaat in je huis laten wennen.
Lassie......... de laatste zou ik naar luisteren, die ervoor niet (nú zéker niet meer) :hum
Wilma van den Berg

Vanmorgen eerst even uitgeslapen (wat eigenlijk niet de bedoeling was), nadenken over gisteren e.d., (digitale) post beantwoord en geschreven, een beetje getutteld en vanmiddag de auto gewassen. Nu is het de bedoeling om wat andere zaken te regelen, een stuk te schrijven waar naar gevraagd is, vanavond weg en na die tijd een verjaardag vieren. Morgen er weer vroeg uit omdat er een heel programma is... :slurp . Zondag werken en maandag vrij... :)
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Ik ben nog thuis vandaag. Hopelijk kan ik maandag weer beginnen. De pijn is wel een stuk minder gelukkig!

-DIA-
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Wilma van den Berg

-DIA- schreef:Ik ben nog thuis vandaag. Hopelijk kan ik maandag weer beginnen. De pijn is wel een stuk minder gelukkig!

-DIA-
Fijn joh! Hopelijk mag het in het weekend helemaal opknappen en kun je maandag weer aan de slag.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Wilma van den Berg schreef:
-DIA- schreef:Ik ben nog thuis vandaag. Hopelijk kan ik maandag weer beginnen. De pijn is wel een stuk minder gelukkig!

-DIA-
Fijn joh! Hopelijk mag het in het weekend helemaal opknappen en kun je maandag weer aan de slag.
Dank u!
En dan moet ik woensdag naar het ziekenhuis. dat is al weer minder leuk... Een scan van mijn borst. Er zit een verdikking (en pijn) rond mijn linker tepel.. :(
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Wilma van den Berg

-DIA- schreef:
Wilma van den Berg schreef:

-DIA-
Dank u!
En dan moet ik woensdag naar het ziekenhuis. dat is al weer minder leuk... Een scan van mijn borst. Er zit een verdikking (en pijn) rond mijn linker tepel.. :(
Je mag wel JE zeggen hoor :yahoo
Sterkte verder!
Rens

Bericht door Rens »

vanavond trakteer ik mezelf op een etentje in een restaurant, met een dankbare nagedachtenis aan m'n moeder. ( het tweede, niet onaanzienlijke, financiële deel van haar nalatenschap is vandaag vrijgekomen en overgemaakt op m'n rekening...)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gesloten