Fluitje toch,fluitje schreef:
O ja, mijn vrouw is jarig.
Hier had je mee moeten beginnen!!
Na 25 jaar mag dat geen sluitpost meer zijn
Maar, van harte gefeliciteerd!!
Fluitje toch,fluitje schreef:
oh oh ... verjaardag broertje vergeten, ga ik nu naar toe.... moet die kerstviering nóg maar een keer wachten.....MarthaMartha schreef:vanmorgen bidkring, net de kamer geveegd/gedweild, nu zo boodschappen doen, vanmiddag komt een klein vriendje (3 jaar) spelen, móet vandaag alles rond de kerstviering van de jeugdclubs regelen (schuif het al veel te lang voor me uit)
Gefeliciteerd joh! Enneh...succes met de voorbereidingen die je nog voor de kerst moet treffen...MarthaMartha schreef:oh oh ... verjaardag broertje vergeten, ga ik nu naar toe.... moet die kerstviering nóg maar een keer wachten.....MarthaMartha schreef:vanmorgen bidkring, net de kamer geveegd/gedweild, nu zo boodschappen doen, vanmiddag komt een klein vriendje (3 jaar) spelen, móet vandaag alles rond de kerstviering van de jeugdclubs regelen (schuif het al veel te lang voor me uit)
die laatste zin.... daar ben ik gewoon jaloers op.....fluitje schreef:Straks even kijken of de aanbieding bij het Kruidvat er nog is (dia/negatievenscanner).
Verde het kippenhok uitmesten. Wat kleine klusjes in huis.
Kortom een heerlijke dag vrij en straks als de kids naar school zijn nog even een uurtje mijn mandje in.
fluitje schreef:Straks even de stad in en dan op terugweg boodschappen inslaan.
Vanmiddag een paar uurtjes werken en dan vanavond een huis vol visite.
Dat zou ik niet doen.Lassie schreef:Als er nog tijd over is laminaat halen. Laminaat leggen.
Lassie......... de laatste zou ik naar luisteren, die ervoor niet (nú zéker niet meer)Tiberius schreef:Dat zou ik niet doen.Lassie schreef:Als er nog tijd over is laminaat halen. Laminaat leggen.
Om te beginnen moet je het natuurlijk niet zelf leggen, maar laten leggen.
Bovendien kan je laminaat het beste een paar dagen aan het klimaat in je huis laten wennen.
Fijn joh! Hopelijk mag het in het weekend helemaal opknappen en kun je maandag weer aan de slag.-DIA- schreef:Ik ben nog thuis vandaag. Hopelijk kan ik maandag weer beginnen. De pijn is wel een stuk minder gelukkig!
-DIA-
Dank u!Wilma van den Berg schreef:Fijn joh! Hopelijk mag het in het weekend helemaal opknappen en kun je maandag weer aan de slag.-DIA- schreef:Ik ben nog thuis vandaag. Hopelijk kan ik maandag weer beginnen. De pijn is wel een stuk minder gelukkig!
-DIA-
Je mag wel JE zeggen hoor-DIA- schreef:Dank u!Wilma van den Berg schreef:Fijn joh! Hopelijk mag het in het weekend helemaal opknappen en kun je maandag weer aan de slag.-DIA- schreef:Ik ben nog thuis vandaag. Hopelijk kan ik maandag weer beginnen. De pijn is wel een stuk minder gelukkig!
-DIA-
En dan moet ik woensdag naar het ziekenhuis. dat is al weer minder leuk... Een scan van mijn borst. Er zit een verdikking (en pijn) rond mijn linker tepel..