Eens. Het is dat men de gave des onderscheids mist.Anker schreef:Oneens: de manier waarop het gedachtegoed van een groot deel van de rechterflank van de ger. gezindte wordt bestreden hangt heel nauw samen met het gedachtegoed zoals op de site van de woeste weg wordt verspreid. Het is onmogelijk om het met dat gedachtegoed eens te zijn. Het is een verbitterde manier van het willen halen van het eigen gelijk. Men schuwt niet om Gods knechten te lasteren als het past bij het gedachtegoed. Daarom eens met deze modmaatregel.ejvl schreef:Eens, het gedachtegoed is ook van een respectabel aantal oudvaders en predikanten.GGBeroopingswerk schreef:Dat de artikelen van de woeste weg hier niet gewenst zijn, begrijp ik, de toonzetting is helaas nog wel eens niet wat het zou moeten zijn.Tiberius schreef:Voor de duidelijkheid: het gedachtegoed en de artikelen van de website de woeste weg zijn hier niet gewenst.
Daarom heb ik wat berichten geknipt.
Dat het gedachtegoed van dww hier op voorhand al niet gewenst is, betreur ik. Immers: de gedachte dat alleen wie Christus kent, een kind Gods is, is Bijbels. Het wordt nu wel bestreden vanuit de GG en GGiN, maar als je zegt dat ds. Moerkerken er anders over denkt is dat laster. Waarom is deze gedachte dan niet gewenst op Refoforum?
Dat de toonzetting van dhr Kleen niet gewenst is begrijp ik, maar het gedachtegoed moet wel gewenst zijn.
En hierin klinkt niet de ernst door, die het heil van de lezer op het oog heeft.
Het is een onheilige strijd-site, waarin de liefde gemist wodt.