Moniquemonique schreef:mensen ik durf niet meer naar de meeting dus ik kom niet
fijne avond verder

Moniquemonique schreef:mensen ik durf niet meer naar de meeting dus ik kom niet
fijne avond verder
... ik je (en alle anderen die gaan) veel plezier wens.monique schreef:ik me nu ga douchen en optutten voor dee meeting en dat we elkaar vanavond dan zien
...Ik zit nog even zo te denken...... wat voor vreselijks denken jullie dat er gaat plaats vinden vanavond??Daphne schreef:Moniquemonique schreef:mensen ik durf niet meer naar de meeting dus ik kom niet
fijne avond verder![]()
![]()
Nu je t zegtChanna schreef:Whaha... ik kom naar de meeting Daphne, en das heeeeeeeeeel eng
wat ik ben gewoon zenuwachtig weet je hoie dat komt daphne?Daphne schreef:Moniquemonique schreef:mensen ik durf niet meer naar de meeting dus ik kom niet
fijne avond verder![]()
![]()
monique schreef:wat ik ben gewoon zenuwachtig weet je hoie dat komt daphne?Daphne schreef:Moniquemonique schreef:mensen ik durf niet meer naar de meeting dus ik kom niet
fijne avond verder![]()
![]()
omdat ik jou gaaa zien![]()
hopelijk worden de bolussen niet vergeten..Tiberius schreef:Er kan niets verkeerd gaan. Hooguit vergeet je een bolus op te eten. Maar dan zullen we je wel een handje helpen.monique schreef:mmm oke maar egt zometeen doe ik iets verkeerd ofzo
Nu maar te hopen dat Ichtus je heeft gewaarschuwd...monique schreef:hihi daphneik ben egt niet bang hoor voor jou
![]()
En je water stinkt niet en de vaas blijft van binnen 'schoon'henriët schreef:henriët schreef:wat gaaaaf,aritha schreef:Ik net een bos rode rozen kreeg.
En mijn man ook.
zoveel jaar getrouwd???Ah super, altijd leuk om te krijgen, nietwaar?henriët schreef:[
Neeeee, helemaal niet. Het was een bedankje!
geniet ervan joh,
druppeltje chloor in je water en ze staan langer!!!
[/quote]aritha schreef:quote="Gian"]
Als je verslaafd ben aan Refoforum, en het houd je van God af, dan zegt de wet van Christus dat je niet zo veel moet forummen. .