Alleen Kliksafe voor kerkleden GGiN

oesterschelpje

Re: Alleen Kliksafe voor kerkleden GGiN

Bericht door oesterschelpje »

Bij ons is het zo ingesteld; degene die studeren hebben een langere tijd dan de jongere kids.
De jongeren kunnen per dag max. een uur achter de PC, de studerenden krijgen daar meer tijd voor.
We hebben voor de studerenden een x-aantal uur studietijd en speeltijd.
Studietijd kan er in overleg altijd worden opgenomen, speeltijd is onder eigen naam beperkt tot een max. aantal uren.
Vaak zie je dat vrienden/vriendinnen ook hier komen spelen/leren.
Iedereen weet dat speeltijd persoonsgebonden is, studietijd is op een ander account, waarbij we zelf de regie in handen houden.
Ze geven zelf aan wanneer er huiswerk op de PC gemaakt moet worden, waarbij wij de hoeveelheid tijd in kunnen delen.
Wie wanneer en hoelang.
En inderdaad, niemand mag bij een ander meeliften, ieder heeft zijn/haar eigen tijd.
Het werkt tot nu toe fantastisch, ik wilde wel dat we dit jaren eerder ontdekt hadden.
Had een hoop ruzie en ergenis kunnen voorkomen!
helma

Bericht door helma »

kliktime werkt hier ook prima

voor schoolwerk hebben we een apart schoolaccount
daar is hyves e.d. geblockt...
MG28

Bericht door MG28 »

GGiN denkt er met strakke regels te komen... arme mensen!
Gebruik het verleden om het heden te verbeteren.
henriët

Bericht door henriët »

MG28 schreef:GGiN denkt er met strakke regels te komen... arme mensen!
ik snap dat je het zegt, maar ergens vind ik het wel verruimend van de ggn.. van niets naar kliksafe.
En laten we eerlijk zijn, kliksafe is toch niets mis mee, wil je een pagina, dan kan je dat gewoon opvragen.
En studerende kinderen bijvoorbeeld uit de ggn, kunnen op de universiteit ed toch overal op wat ze nodig hebben voor hun studie.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Solipsis

Bericht door Solipsis »

henriët schreef:
ik snap dat je het zegt, maar ergens vind ik het wel verruimend van de ggn.. van niets naar kliksafe.
Per saldo zit je dan alsnog op niets. :langue
henriët

Bericht door henriët »

Solipsis schreef:
henriët schreef:
nee, dat is echt onzin,
wij hebben ook kliksafe, maar daar kun je echt wel mee uit de voeten.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
hervormde

Bericht door hervormde »

Ooit las ik eens een artikel over de vloedgolven die onze gezindte bedreigen. De scribent kwam woorden tekort om deze vloedgolf te beschrijven. Hij heeft het zeker gedaan vanuit een bewogenheid voor onze jeugd. Alleen de benadering is verkeerd. Hij is als een man die op een lekke dijk staat met in de plaats argeloze mensen. Hij kan schreeuwen wat hij wil, maar niemand reageert. Ja, toch ze roepen samen met hem. Ze zijn het van harte met hem eens. Maar terwijl ze wijzen naar de naderende golven zakken hun voeten weg in de alle kanten lekkende dijk.

Dit is het beeld van een groot deel van onze gezindte. We hebben onze mond vol over de dreigende vloedgolven. Soms demoniseren we zelf. Dat geeft rust. Maar ondertussen ontbeert een groot deel van onze gezindte de ware bescherming: Christus Jezus. Dat alleen kan stand houden. Denk maar een de heilige oorlog van John Bunyan.
Germanicus

Bericht door Germanicus »

hervormde schreef:Ooit las ik eens een artikel over de vloedgolven die onze gezindte bedreigen. De scribent kwam woorden tekort om deze vloedgolf te beschrijven. Hij heeft het zeker gedaan vanuit een bewogenheid voor onze jeugd. Alleen de benadering is verkeerd. Hij is als een man die op een lekke dijk staat met in de plaats argeloze mensen. Hij kan schreeuwen wat hij wil, maar niemand reageert. Ja, toch ze roepen samen met hem. Ze zijn het van harte met hem eens. Maar terwijl ze wijzen naar de naderende golven zakken hun voeten weg in de alle kanten lekkende dijk.

Dit is het beeld van een groot deel van onze gezindte. We hebben onze mond vol over de dreigende vloedgolven. Soms demoniseren we zelf. Dat geeft rust. Maar ondertussen ontbeert een groot deel van onze gezindte de ware bescherming: Christus Jezus. Dat alleen kan stand houden. Denk maar een de heilige oorlog van John Bunyan.
Treffende omschrijving!
Hier beneden is het niet.
MG28

Bericht door MG28 »

henriët schreef:
En laten we eerlijk zijn, kliksafe is toch niets mis mee, wil je een pagina, dan kan je dat gewoon opvragen.
En studerende kinderen bijvoorbeeld uit de ggn, kunnen op de universiteit ed toch overal op wat ze nodig hebben voor hun studie.
Een kerk hoort niet te bepalen wat voor internet de leden thuis hebben. Ze kunnen er wel over praten en als er bijvoorbeeld een open internet verbinding is bij iemand, dat dit gezegd wordt en er op wordt gewezen wat voor gevaren dit met zich mee KAN brengen!

Met Kliksafe is verder niets mis als je PRO hebt, echter is het wel vaak zo dat de Whitelist goed toegankelijk is, maar de Blacklist nog al eens problemen vertoond. Veel moeite met inloggen, sites die per ongeluk worden geblokkeerd etc. Dat zijn problemen die je na zoveel jaar toch niet meer mag hebben. Als je mensen wilt houden bij Kliksafe of nieuwe klanten wil krijgen, dan moeten deze bug's er gewoon uitgehaald worden.
Solipsis schreef:
henriët schreef:
Dat is onzin. Kliksafe biedt ook een hoop wel aan. Inderdaad, weinig filmpjes en uitzendingen, maar heb je die nodig voor het dagelijkse leven en school/werkleven?
Gebruik het verleden om het heden te verbeteren.
Willem

Bericht door Willem »

henriet schreef:
Dit klopt niet helemaal, het officieele beleid tot nu toe - tot deze beslissing - was dat internet thuis - mits gefilterd - toegestaan was. Dus ook b.v. Solcon voldeed tot nu toe.
MG28 schreef:Met Kliksafe is verder niets mis als je PRO hebt, echter is het wel vaak zo dat de Whitelist goed toegankelijk is, maar de Blacklist nog al eens problemen vertoond. Veel moeite met inloggen, sites die per ongeluk worden geblokkeerd etc. Dat zijn problemen die je na zoveel jaar toch niet meer mag hebben. Als je mensen wilt houden bij Kliksafe of nieuwe klanten wil krijgen, dan moeten deze bug's er gewoon uitgehaald worden.
Nee hoor, het oplossen van problemen hoeft Kliksafe niet meer. Dat heeft de synode van de GGiN adequaat voor Kliksafe opgelost. De concurentie is vakkundig uitgeschakeld onder de leden van de GGiN.
Laatst gewijzigd door Willem op 31 aug 2010, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Ik mag hopen dat Kliksafe meer klanten heeft dan (doop-)leden van de GGiN...
henriët

Bericht door henriët »

Willem schreef:
MG28 schreef:
henriët schreef:GGiN denkt er met strakke regels te komen... arme mensen!
Dit klopt niet helemaal, het officieele beleid tot nu toe - tot deze beslissing - was dat internet thuis - mits gefilterd - toegestaan was. Dus ook b.v. Solcon voldeed tot nu toe.
MG28 schreef:Met Kliksafe is verder niets mis als je PRO hebt, echter is het wel vaak zo dat de Whitelist goed toegankelijk is, maar de Blacklist nog al eens problemen vertoond. Veel moeite met inloggen, sites die per ongeluk worden geblokkeerd etc. Dat zijn problemen die je na zoveel jaar toch niet meer mag hebben. Als je mensen wilt houden bij Kliksafe of nieuwe klanten wil krijgen, dan moeten deze bug's er gewoon uitgehaald worden.
Nee hoor, het oplossen van problemen hoeft Kliksafe niet meer. Dat heeft de synode van de GGiN adequaat voor Kliksafe opgelost. De concurentie is vakkundig uitgeschakeld onder de leden van de GGiN.
er is verkeerd gequote.. ik zou nu dingen zeggen die helemaal niet door mij gezegd zijn. zie postings hieronder..
Joannah

Bericht door Joannah »

http://www.tjacovanderweerd.nl/index.ph ... &Itemid=16

psalm 100 door John Propitius wordt te snel gespeeld in ger gem in Kampen, en kliksafe schijnt dat te blokkeren, zei een familielid van me, kan iemand dat bevestigen (maar liever ontkennen) ?
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
refo

Bericht door refo »

Het probleem zal wel zijn het woord 'videoclips' op de site.
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

Joannah schreef:http://www.tjacovanderweerd.nl/index.ph ... &Itemid=16

psalm 100 door John Propitius wordt te snel gespeeld in ger gem in Kampen, en kliksafe schijnt dat te blokkeren, zei een familielid van me, kan iemand dat bevestigen (maar liever ontkennen) ?
Lijkt mij klinkklare nonsense. Kliksafe blokkeert youtube filmpjes thats all.
Plaats reactie