Gereformeerde Vereniging

Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Oorspronkelijk gepost door Egbert
Oorspronkelijk gepost door Egbert
Als jullie nou met z'n allen naar R'dam komen, kan ik voor koffie zorgen. Maar naar Gouda kan ik pas na 23:00 is dat te laat?
23.00 uur????????? b'tje laat wel ja!!!
Tijd is relatief, wat is nu laat en wat is vroeg. Ik kan er best al om 23:30 zijn, kunnen we nog ruim 2 uur van mekander genieten.
Wat is dichterbij Veenendaal, Gouda of Rotterdam????????

(HUH????????? IK ZIT AAN DE DUIZEND POSTINGSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!)

[Aangepast op 14/4/04 door Maninne]
Als je bij Woerden vergeet te remmen zit je al in R'dam dus dat maakt geen verschil. Bovendien heb ik de ruimte en plenty slaapplaatsen voor degene van verre en last but not least naast de koffie tegenwoordig ook soep [althans men noemt het soep] en na 17:00 zat parkeerplaatsen, dus wat let ons? [niet te vergeten tram, metro, helicopter en bus stoppen voor de deur en als matthijs een beetje onvoorzichtig rijdt wordt hij gebracht]
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Jelle

Bericht door Jelle »

Zie ook even osw meeting 2004.

Maninne ik denk dat er misschien ook nog wel wat anders is, volgens mij kan je zelfs geen limonadesiroop meer kopen. toch?

Maar eerst maar even zien wie komen en wat de invulling wordt.
Lecram

Bericht door Lecram »

OH Ja, mensen, Graag gekleed in kleding met zoveel mogelijk de kleur "PAARS" er in verwerkt, dat is nl. de lievelings kleur van oompie Matthijs !!!!!!!!!
Ik heb geen paars motorpak. Wel een zwart leren pak. Mag dat ook?
Vortigern

Bericht door Vortigern »

Helaas kan ik de 13de niet. Maar hoe en wat wordt die vereniging, wat zijn de doelstellingen, hoe vaak komt de vereniging bij elkaar, komen er ook verenigingen op andere plaatsen?

Wat is nu precies de opzet van die avond? etc.. etc.. Word er alleen op OSW geronseld? of ook op andere plaatsen? wat is de leeftijdscategorie voor de genodigden? Wordt het een soort Jongerenavonden voor oudere mensen? Is het een soort van Samen op Weg, maar dan niet van boven af opgelegd maar van onder af.

Worden er nog meer afdelingen opgestart?

PS. Is het misschien niet handig op het prikbord een oproep te plaatsen, dan bereik je wat meer mensen. (nu is het lijstje wel erg OSW-gericht.)
Jelle

Bericht door Jelle »

Zie het meer als een OSW meetingavond waar op over dit onderwerp gesproken wordt. Voorlopig ziet het er niet naar uit dat er een vereniging zal ontstaan, maar er over spreken metelkaar kan geen kwaad en je weet nooit hoe deze gedachten nog eens tot iets kunnen leiden.
Daarom een ieder is van harte welkom
Lecram

Bericht door Lecram »

Als je er een paars shirt of trui onder draagt dan kan het wel denk ik !!!
Hmmm, volgens mij heb ik die niet. Maar ik dacht dat zwart een typische refo kleur is? Dan maakt het toch niet uit of het leer is?
Gerrie

Bericht door Gerrie »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Zie het meer als een OSW meetingavond waar op over dit onderwerp gesproken wordt. Voorlopig ziet het er niet naar uit dat er een vereniging zal ontstaan, maar er over spreken met elkaar kan geen kwaad en je weet nooit hoe deze gedachten nog eens tot iets kunnen leiden.
Houdt je ons op de hoogte, Jelle?
Ik zal aan jullie denken, als ik een rondje fiets op een waddeneiland.
Dat het niet zo geheimzinnig zal gaan als de vorige keer, graag.
Speel maar open kaart!
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Gerrie
Zie het meer als een OSW meetingavond waar op over dit onderwerp gesproken wordt. Voorlopig ziet het er niet naar uit dat er een vereniging zal ontstaan, maar er over spreken met elkaar kan geen kwaad en je weet nooit hoe deze gedachten nog eens tot iets kunnen leiden.
Speel maar open kaart!
Wat geheimzinnig?

Er gebeuren hier geen geheimzinnige dingen..
Liever Turks dan Paaps
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Gerrie
Speel maar open kaart!
Je kunt ook gewoon dit topic lezen. Dan weet je alles.
Gerrie

Bericht door Gerrie »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Je kunt ook gewoon dit topic lezen. Dan weet je alles.
Ik wil dit topic wel blijven lezen, maar of ik dan alles weet?????

De tijd zal het leren.
england

Bericht door england »

Ik weet niet of er iets geheimzinnigs aan is....Ik geloof het niet, als we zelfs in Engeland er al vanaf weten...

Maarre...ik heb twee topics ingediend bij Jelle....wie nog meer, en komen de topic hier te staan, of werkt het via je U2U?

En please please dien geen topic in over de doop...als de enige baptist zijnde kan ik jullie heus wel aan, :) maar daar gaat het niet om natuurlijk, en eerlijk gezegd ben ik dat spuugzat, dus denk niet dat je de kans waar kan nemen om met een echte baptist live over de doop te kunnen bekvechten...!

Maar goed, ik ben super benieuwd, en heb superzin!

Ik zal trachten iets Engels voer mee te nemen, maar weet nog niet wat echt Engels voer is, dus misschien heeft Maninne wel wat tips, gezien het feit dat ze bij ons geweest is?!
Plaats reactie