Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
En als het regent in mei is april voorbij.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:En als het regent in mei is april voorbij.

refo schreef:Vrijdag-zaterdag lokaal 3 tot 7 cm sneeuw.

ben ik me helemaal op de lente aan t instellen......ik hou van sneeuw, zeker mèt slee...
nu ja, als er dan meteen echt een goed dik pak valt.. beter dan regen iig
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Nou, van mij mag het allebei wel even wegblijven. De zon schijnt, het is heerlijk buiten. En de kinderen genieten er zoooo van! Het is hier echt weer gezellig weer!henriët schreef:refo schreef:Vrijdag-zaterdag lokaal 3 tot 7 cm sneeuw.![]()
ben ik me helemaal op de lente aan t instellen......ik hou van sneeuw, zeker mèt slee...
nu ja, als er dan meteen echt een goed dik pak valt.. beter dan regen iig
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik denk aan het pasgeboren kindje van mijn broer en schoonzus...
Zij is gisterenavond met spoed geopereerd...
Maar wat een groot wonder, het is goed gegaan, en de operatie is zo goed geslaagd, dat ze zelfs alweer naar huis toe mag!
Wat een zorgen dan...na 2 weken goede kraamtijd, ineens dit...
Zij is gisterenavond met spoed geopereerd...
Maar wat een groot wonder, het is goed gegaan, en de operatie is zo goed geslaagd, dat ze zelfs alweer naar huis toe mag!
Wat een zorgen dan...na 2 weken goede kraamtijd, ineens dit...
dat ik vanavond naar een rf er en zijn vrouw zou gaan..wat helaas niet door kon gaan, omdat ons prinsje ziek is..
nu niet dan dv next week! wat in t vat zit, verzuurt niet!
nu niet dan dv next week! wat in t vat zit, verzuurt niet!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Aan Helma, zou ze alweer terug zijn?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nee joh............ik dacht 9 maart pas weer...MarthaMartha schreef:Aan Helma, zou ze alweer terug zijn?
- MarthaMartha
ze zou maar twee weekenden weg zijn, afgelopen weekend was de tweede...Orchidee schreef:Nee joh............ik dacht 9 maart pas weer...MarthaMartha schreef:Aan Helma, zou ze alweer terug zijn?
ik verwacht ze eigenlijk elk moment terug...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Oh dat wist ik niet, hoe ik dan aan die datum kom...MarthaMartha schreef:ze zou maar twee weekenden weg zijn, afgelopen weekend was de tweede...Orchidee schreef:Nee joh............ik dacht 9 maart pas weer...MarthaMartha schreef:Aan Helma, zou ze alweer terug zijn?

Sorry, beetje in de war denk ik

Maartse buien, die beduien, dat de lente aan komt kruien.jvdg schreef:Aprilletje zoet heeft nog wel eens een witte hoed.refo schreef:Vrijdag-zaterdag lokaal 3 tot 7 cm sneeuw.
Volgens mij had je voor elke maand zo'n spreuk, helaas weet ik ze niet allemaal meer.
Heeeel lang geleden, toen ik nog op de kleuterschool zat hadden wij een gezellige avond en waren alle kleutertjes verkleed en maakten van elke maand een kleine uitvoering.
In mei legt elke vogel een ei, is me het meest bijgebleven, het eitje brak namelijk.........

4 maartOrchidee schreef:Oh dat wist ik niet, hoe ik dan aan die datum kom...MarthaMartha schreef:ze zou maar twee weekenden weg zijn, afgelopen weekend was de tweede...Orchidee schreef:Nee joh............ik dacht 9 maart pas weer...MarthaMartha schreef:Aan Helma, zou ze alweer terug zijn?
Sorry, beetje in de war denk ik

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
morgen hoop ik te gaan
hele morgen koffer ge- en herpakt....

Mijn advies is laat het blik met drop maar in Canadahelma schreef:morgen hoop ik te gaan

'k had het eigenlijk voor jou mee willen nemen...maar als je er toch niet omgeeft laat ik het hierAuto schreef:Mijn advies is laat het blik met drop maar in Canadahelma schreef:morgen hoop ik te gaan

het was een hele klus die koffer....er moeten nogal wat boeken mee naar Holland