Tiberius schreef:BJD schreef:Ander schreef:BJD schreef:sinterklaas intocht geweest, altijd weer een leuk .
Daar hoor je niet...

Wel lekker die pepernoten..
onschuldig kinderfeest..we moeten niet doorslaan
Jij was toch degene die klaagde, dat je kinderen de statenvertaling niet begrijpen?
Ga je hem zelf uitleggen? Lijkt de statenvertaling wel.. gewoon cryptisch
Maar goed.. ik maak eens een opmerking in "wat doen we vandaag" om vervolgens een dag later 12 blz te moeten doorlezen

En dan de bijdragen.. sorry ik heb er hartelijk om moeten lachen..
De farizeen hadden duizend en een regeltjes.. het begint er hier aardig op te lijken. Over bepaalde dingen kan je ander denken met alle respect voor een andere mening.. maar hier beginnen we toch aardig door te slaan.
Mijn kinderen vinden het prachtig, net zoals ik het heel m'n jeugd mooi vond. Het sinterklaasjournaal vinden ze prachtig. Ik wist als kind ook dat het nep was en mijn oudste (7) ook (maar ik zie hem toch weer twijfelen) Ik doe er niets aan om ze er in te laten geloven, sterker ik ben gewoon eerlijk zeg dat ik die baard van z'n gezicht trek omdat ie toch nep is..
Vroeger thuis werd er een paar keer op de deur gebonst en zag ik m'n pa wegrennen want die moest zonodig naar het toilet haha. Prachtig gewoon.. we doen het hier allemaal weer na.