Wist je niet...gewoon ff een vraagje
Re: Wist je niet...gewoon ff een vraagje
De presentaties van de nieuwe lezing staan gepland op: 27 en 29 december en 8 januari in respectievelijk Doorn, Apeldoorn en Veenendaal.
(Van Refoweb)
(Topic staat gewoon in Muziek toch? 2e topic van boven?)
(Van Refoweb)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
ja sorry, heb het alweer gevonden, stond niet bij actieve onderwerpen (of ik keek eroverheen)Marnix schreef:De presentaties van de nieuwe lezing staan gepland op: 27 en 29 december en 8 januari in respectievelijk Doorn, Apeldoorn en Veenendaal.
(Van Refoweb)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Kan gebeuren, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
pfff, ik moet een paar kritische kanttekeningen plaatsen bij europese samenwerking, vooral vanuit levensbeschouwelijk perspectief. Wie weet ze?
Ik raak een beetje in de war van alle verouderde informatie op internet. Welke regelingen zijn er nog voor starters op de woningmarkt? Starterslening (bestaat niet meer in de gemeente waar ik zoek, of is alleen voor nieuwbouw, terwijl ik oudbouw wil) en Koopsubsidie/Eigenwoningbijdrage (pot was in maart 2010 leeg en wordt niet aangevuld) zijn zo goed als inactief.
En heb je ze nog gevonden?Zita schreef:pfff, ik moet een paar kritische kanttekeningen plaatsen bij europese samenwerking, vooral vanuit levensbeschouwelijk perspectief. Wie weet ze?
yes! http://home.solcon.nl/mgvdhoeven/Divers ... ingen.htmlErasmiaan schreef:En heb je ze nog gevonden?Zita schreef:pfff, ik moet een paar kritische kanttekeningen plaatsen bij europese samenwerking, vooral vanuit levensbeschouwelijk perspectief. Wie weet ze?
da's overigens geen artikel van mijn hand, maar ik kon het gebruiken voor mijn stukske.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ja hele goede ervaringen mee!

Avondje bowlen en eten incl. 2 drankjes voor 10 euro p.p.
Eten in een leuk tentje in Rotterdam 3 gangen menu voor 7,50 p.p.
Echt super leuke uitjes voor weinig geld. Elke dag weer een verrassing.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
er is een kinderliedje.... met een deel ervan dat alsvolgt gaat:
Uw volk is mijn volk, Uw God is mijn God,
In Zijn naam gaan wij saam, hopend op zijn zegen.
weet iemand hoe de rest van dit lied gaat?
Of in welke bundel ik dit lied kan vinden?
(staat niet in Hanna Lam)
Uit aller mond no. 159, een canon:MarthaMartha schreef:er is een kinderliedje.... met een deel ervan dat alsvolgt gaat:
1. Waar gij henen gaat, daar heen ga ik met u, uw volk is mijn volk, uw land is mijn land! In zijn naam gaan wij saâm, hopend op zijn zegen.
2. Waar gij henen gaat, daar heen ga ik met u, uw huis is mijn huis, uw God is mijn God! In zijn naam gaan wij saâm, hopend op zijn zegen.
(moet je de noten er ook nog bij?)
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
dank u!!!Hendrikus schreef:Uit aller mond no. 159, een canon:MarthaMartha schreef:er is een kinderliedje.... met een deel ervan dat alsvolgt gaat:
1. Waar gij henen gaat, daar heen ga ik met u, uw volk is mijn volk, uw land is mijn land! In zijn naam gaan wij saâm, hopend op zijn zegen.
2. Waar gij henen gaat, daar heen ga ik met u, uw huis is mijn huis, uw God is mijn God! In zijn naam gaan wij saâm, hopend op zijn zegen.
(moet je de noten er ook nog bij?)
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
Je bent geweldig! Ik heb de bundel zelf ook, maar had in die nog niet gezocht, verwachtte hem eigenlijk daar niet in... maar dus toch...
Super bedankt!
Zijn er nog forummers die naar een hoorspel luisteren ?
Ik was er vroeger fan van. Ik had een ouderwetse distributieradio op mijn slaapkamer en lag dan diep onder de dekens naar hoorspelen te luisteren. Wat was dat spannend zeg. Mede omdat mijn ouders het natuurlijk niet mochten weten
Volgens mij is het hoorspel terug van weggeweest, hoorde laatst een interview met verschillende van de hoorspelkern. De geluiden worden niet meer zoals vroeger gemaakt, begreep ik.
Ik was er vroeger fan van. Ik had een ouderwetse distributieradio op mijn slaapkamer en lag dan diep onder de dekens naar hoorspelen te luisteren. Wat was dat spannend zeg. Mede omdat mijn ouders het natuurlijk niet mochten weten

Volgens mij is het hoorspel terug van weggeweest, hoorde laatst een interview met verschillende van de hoorspelkern. De geluiden worden niet meer zoals vroeger gemaakt, begreep ik.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon