Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
- madelief1983
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Beneden de Moerdijk wonen toch allemaal reserve-Belgen?Droelie schreef:Ik zit al een aantal jaar bij vodafone en nog geen enkel probleem gehad... Ze hebben alleen perongeluk belgische software erop gezet,Gijs83 schreef:-boekenkast Floris van de Wehkamp met 3 jaar garantie!
-de mobiele telefoon zoals besproken in het topic over die energielabel. Tot nu toe klopte alles nog. Per 31 augustus a.s. ga ik nu over op Vodafone. Ik probeer nog wel via een aantal mensen na te gaan of hun handelwijze correct en betrouwbaar is.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Nee hoor, alleen degene die onder de westerschelde wonen.. En laat ik er nou net boven wonenrefo schreef:Beneden de Moerdijk wonen toch allemaal reserve-Belgen?Droelie schreef:Ik zit al een aantal jaar bij vodafone en nog geen enkel probleem gehad... Ze hebben alleen perongeluk belgische software erop gezet,Gijs83 schreef:-boekenkast Floris van de Wehkamp met 3 jaar garantie!
-de mobiele telefoon zoals besproken in het topic over die energielabel. Tot nu toe klopte alles nog. Per 31 augustus a.s. ga ik nu over op Vodafone. Ik probeer nog wel via een aantal mensen na te gaan of hun handelwijze correct en betrouwbaar is.

- JolandaOudshoorn
een heel interessante e-mail van heart-cry. Wie gaat ook 11 september naar Doorn?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mijn eerste zelfgemaakte fimo kralen!!

Ik hoop weer te kunnen.JolandaOudshoorn schreef:een heel interessante e-mail van heart-cry. Wie gaat ook 11 september naar Doorn?
Vorig jaar was het een prachtige avond met veel broeders en zusters uit zowel evangelische als reformatorische kring.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Wat is er de 11e dan?JolandaOudshoorn schreef:een heel interessante e-mail van heart-cry. Wie gaat ook 11 september naar Doorn?
- JolandaOudshoorn
Lassie schreef:Wat is er de 11e dan?JolandaOudshoorn schreef:een heel interessante e-mail van heart-cry. Wie gaat ook 11 september naar Doorn?

tis jammer dat het over de eindtijd gaat... Anders was ik wel gekomen.
- JolandaOudshoorn
waarom vind je het jammer dat het onderwerp eindtijd is?Lassie schreef:tis jammer dat het over de eindtijd gaat... Anders was ik wel gekomen.
Wit Licht van Marco B. 

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
... te veel tijd om achter rf te zitten...
dit nu nog maar 1.5 dag kan duren... ik dan heerlijk ga werken en dan op vakantieeeeeeeee!!

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Een nieuwe koffer voor mn vakantie naar Turkije
Verder nog een stoer spijkerrokje en 2 hempjes

Gian schreef:Ik hoop weer te kunnen.JolandaOudshoorn schreef:een heel interessante e-mail van heart-cry. Wie gaat ook 11 september naar Doorn?
Vorig jaar was het een prachtige avond met veel broeders en zusters uit zowel evangelische als reformatorische kring.
Ik denk dat ik de volgende dag ga.
De Zoeklicht toogdag....
~een nach geslapen zonder opgeroepen te worden...