Heb je misschien dan toch gelijk?henriët schreef:hoge bomen vangen veel wind,Tiberius schreef:Maar kan niet tippen aan Flakkee!henriët schreef:Zeeland is ok!!!)
en zeggen, ach kind,
flakkeese hoogmoed komt ten val
zeeland is het beste van allemâl!!
Wist je dat . . . [8]
- sweelinck 25
Re: Wist je dat . . . [8]
swee weleens bij die nieuwe sport wil gaan kijken.....

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- sweelinck 25
henriët schreef:swee weleens bij die nieuwe sport wil gaan kijken.....![]()
![]()

jij wilde toch nog op de koffie komen,...sweelinck 25 schreef:henriët schreef:swee weleens bij die nieuwe sport wil gaan kijken.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je zo schieterig bent niet hoor.... laat ik de deur dicht
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hij komt zeeland niet eens inhenriët schreef:jij wilde toch nog op de koffie komen,...sweelinck 25 schreef:henriët schreef:swee weleens bij die nieuwe sport wil gaan kijken.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- sweelinck 25
henriët schreef:jij wilde toch nog op de koffie komen,...sweelinck 25 schreef:henriët schreef:swee weleens bij die nieuwe sport wil gaan kijken.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Het is maar zeer de vraag of hij daar als rechtgeaarde Flakkeeënaar erg rouwig om is.jan03 schreef:Hij komt zeeland niet eens in

dat denk ik wel ja,Tiberius schreef:Het is maar zeer de vraag of hij daar als rechtgeaarde Flakkeeënaar erg rouwig om is.jan03 schreef:Hij komt zeeland niet eens in
ten diepste willen ze zo graag bij zeeland horen he...
daar wonen de stoere mensen tenslotte..
ik wortel en kom boven!!!!!!!!!!!!!
Waarschijnlijk ben je, als je in Zeeland woont, er ook geworteld.. Maar meestal zul je net als iedere rechtgeaarde Zeeuw worstelen..!!henriët schreef:dat denk ik wel ja,Tiberius schreef:Het is maar zeer de vraag of hij daar als rechtgeaarde Flakkeeënaar erg rouwig om is.jan03 schreef:Hij komt zeeland niet eens in
Wat dacht je dat ze met dat "boven" bedoelen? Er ligt maar één eiland boven Zeeland.henriët schreef:ik wortel en kom boven!!!!!!!!!!!!!
en ik maar denken dat jij zo wijs was....Tiberius schreef:Wat dacht je dat ze met dat "boven" bedoelen? Er ligt maar één eiland boven Zeeland.henriët schreef:ik wortel en kom boven!!!!!!!!!!!!!
maar blijkbaar begrijp je het niet
tja, sneu!

Zal Sweelinck dan toch nog gelijk krijgen?? Dat het uiteindelijk allemaal om Flakkee draait????????????Tiberius schreef:Wat dacht je dat ze met dat "boven" bedoelen? Er ligt maar één eiland boven Zeeland.henriët schreef:ik wortel en kom boven!!!!!!!!!!!!!
ja inderdaad....jan03 schreef:Waarschijnlijk ben je, als je in Zeeland woont, er ook geworteld.. Maar meestal zul je net als iedere rechtgeaarde Zeeuw worstelen..!!henriët schreef:dat denk ik wel ja,jan03 schreef:Hij komt zeeland niet eens in
je begrijpt het, mn emoties werden me teveel en vergat de letter s. maar ja, met hulp en steun van een rechtgeaarde zeeuw!! kom ik weer boven... boven mn emoties uit
jan03 schreef:Zal Sweelinck dan toch nog gelijk krijgen?? Dat het uiteindelijk allemaal om Flakkee draait????????????Tiberius schreef:Wat dacht je dat ze met dat "boven" bedoelen? Er ligt maar één eiland boven Zeeland.henriët schreef:ik wortel en kom boven!!!!!!!!!!!!!
wat???? je wordt toch geen afvallige....
Uiteraard niet!!!!!!!!!! Ik ben veel te blij dat ik me sinds twee jaar tot één van de inwoners van de mooiste provincie van het land mag rekenen!