En dat hebben wij vandaag... Mét pitabroodjes, een briljante knoflooksaus en mogelijk nog wat konijnenvoer...Rens schreef:voor mórgen weet ik het alvast wél: shoarma...........is in de reclame (3,99 de kilo).......

En dat hebben wij vandaag... Mét pitabroodjes, een briljante knoflooksaus en mogelijk nog wat konijnenvoer...Rens schreef:voor mórgen weet ik het alvast wél: shoarma...........is in de reclame (3,99 de kilo).......
sla-soep?JolandaOudshoorn schreef:Pfff, ik zit in mijn namiddag dip. Eerst dus maar weer een bakkie koffie en dan toch maar aan de sla-soep beginnen!
Mister schreef:En dat hebben wij vandaag... Mét pitabroodjes, een briljante knoflooksaus en mogelijk nog wat konijnenvoer...Rens schreef:voor mórgen weet ik het alvast wél: shoarma...........is in de reclame (3,99 de kilo).......
Ja, sla-soep! (is heel lekker hoor, al klinkt het wat vreemd)MarthaMartha schreef:sla-soep?JolandaOudshoorn schreef:Pfff, ik zit in mijn namiddag dip. Eerst dus maar weer een bakkie koffie en dan toch maar aan de sla-soep beginnen!
nee, véél te duurJolandaOudshoorn schreef:Ja, sla-soep! (is heel lekker hoor, al klinkt het wat vreemd)MarthaMartha schreef:sla-soep?JolandaOudshoorn schreef:Pfff, ik zit in mijn namiddag dip. Eerst dus maar weer een bakkie koffie en dan toch maar aan de sla-soep beginnen!
Lees je het RD niet?
... die heeft dan nog meer tijd voor RF....henriët schreef: ( lekker makkelijk voor mama!!!)
Volgens mij allemaal C1000 gangers.Mister schreef:En dat hebben wij vandaag... Mét pitabroodjes, een briljante knoflooksaus en mogelijk nog wat konijnenvoer...Rens schreef:voor mórgen weet ik het alvast wél: shoarma...........is in de reclame (3,99 de kilo).......
WHAH, maar niet alleen dat hoorjan03 schreef:... die heeft dan nog meer tijd voor RF....henriët schreef: ( lekker makkelijk voor mama!!!)
Peetjes wat zijn dat of bedoel "peentjes"?sweelinck 25 schreef:kheb het al op, het was peetjes met vis.
Ja klopt. En hij was heel lekker!MarthaMartha schreef: nee, véél te duur
(sorry Gijs)
daar stond het recept in begrijp ik?