In ons gezin nog lang niet.helma schreef:Hier 1 examenkandidaat (5Havo)
In jullie gezinnen ook kandidaten?
Wel ruim 50 leerlingen in de examenklassen.
In ons gezin nog lang niet.helma schreef:Hier 1 examenkandidaat (5Havo)
Ik heb er dit jaar 84. Voor Havo houd ik mijn hart vast. In de afgelopen weken studieverlof is er bij slechts één leerling een vraag opgekomen.Mannetje schreef:In ons gezin nog lang niet.helma schreef:Hier 1 examenkandidaat (5Havo)
Hier 2 stukshelma schreef:Hier 1 examenkandidaat (5Havo)
Bij ons één.Auto schreef:Hier 2 stukshelma schreef:Hier 1 examenkandidaat (5Havo)
Voor mij idem dito. Hoewel een deel de examens al heeft afgerond (kb). De examencorrectie van mavo en havo komt er nog aan.Mannetje schreef:In ons gezin nog lang niet.helma schreef:Hier 1 examenkandidaat (5Havo)
Als ze allebei slagen breng ik een taartAuto schreef:Hier 2 stukshelma schreef:Hier 1 examenkandidaat (5Havo)
Goed dat je ons nu weet te vindenhelma schreef:Als ze allebei slagen breng ik een taartAuto schreef:Hier 2 stukshelma schreef:Hier 1 examenkandidaat (5Havo)
Je mag met ons mee-eteneilander schreef:Goed dat je ons nu weet te vindenhelma schreef:Als ze allebei slagen breng ik een taartAuto schreef:Hier 2 stukshelma schreef:Hier 1 examenkandidaat (5Havo)
Of de vraag is elders gesteld. Of je hebt zo briljant les gegeven dat er geen vraag meer over was.Zita schreef:Ik heb er dit jaar 84. Voor Havo houd ik mijn hart vast. In de afgelopen weken studieverlof is er bij slechts één leerling een vraag opgekomen.Mannetje schreef:In ons gezin nog lang niet.helma schreef:Hier 1 examenkandidaat (5Havo)
Hier ook 1.eilander schreef:Bij ons één.Auto schreef:Hier 2 stukshelma schreef:Hier 1 examenkandidaat (5Havo)
Tegenwoordig heb je Google....Zita schreef:Ik heb er dit jaar 84. Voor Havo houd ik mijn hart vast. In de afgelopen weken studieverlof is er bij slechts één leerling een vraag opgekomen.Mannetje schreef:In ons gezin nog lang niet.helma schreef:Hier 1 examenkandidaat (5Havo)