huh, trouw jij 2x?Lassie schreef:....wij 19 en 24 januari 2009 gaan trouwen!!!!
Heerlijk meid, dat er een datum is.

huh, trouw jij 2x?Lassie schreef:....wij 19 en 24 januari 2009 gaan trouwen!!!!
19 gemeentehuisJolandaOudshoorn schreef:huh, trouw jij 2x?Lassie schreef:....wij 19 en 24 januari 2009 gaan trouwen!!!!
Heerlijk meid, dat er een datum is.
super! Van harte gefeliciteerd en veel sterkte met alle voorbereidingen!Lassie schreef:....wij 19 en 24 januari 2009 gaan trouwen!!!!
Dat doet de hoge adel meestal.JolandaOudshoorn schreef:huh, trouw jij 2x?
Dat wordt een blij voruitzicht!! Gefeliciteerd meid!!Lassie schreef:....wij 19 en 24 januari 2009 gaan trouwen!!!!
Goed van je dat je daar aan gedacht hebt! Want de kerkdienst is eigenlijk wel het hoogtepunt, althans, zo ervaarde ik het wel!Lassie schreef:hahaha!!! Nou bij ons gaat het er om dat alle mensen welkom zijn in onze trouwdienst en op zaterdag de meesten vrij zijn! (muv van bepaalde banen) En ook om de dag gewoon releaxed te laten verlopen!
RESPECT!!!!JolandaOudshoorn schreef:...ik me een echte hollandse moeder voel? In de motregen en kou 2 kinderen naar school gebracht opde fiets
Heerlijk, jij weer een reden meer om achter rf te zitten,.JolandaOudshoorn schreef:...mijn dochter het refoforum zo leuk vind? Vooral die smileys. "gekke neer" (gekke meneer) riep ze verrukt uit toen ze deze zag
Gefeliciteerd!!!Lassie schreef:....wij 19 en 24 januari 2009 gaan trouwen!!!!