tja, dan moet je m vragen wat hij acceptabel vindt en of hij anders een oplossing heeft tegen haaruitval.helma schreef:henriët schreef: tijd voor een nieuwe coupe!!!!!!!!!!
![]()
ben zeer onderdanig![]()
Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
1 paar sokken. Als er weer een gat in zit kun je die beter maar weggooien. De vuilnisman is er blij mee...
Nou, als de vuilnisman zo hard sokken nodig heeft, kun je toch wel een paar missen zonder gaten?Gijs83 schreef:1 paar sokken. Als er weer een gat in zit kun je die beter maar weggooien. De vuilnisman is er blij mee...
Ja, ik bedoel als afval. Maar ik snap je welwim schreef:Nou, als de vuilnisman zo hard sokken nodig heeft, kun je toch wel een paar missen zonder gaten?Gijs83 schreef:1 paar sokken. Als er weer een gat in zit kun je die beter maar weggooien. De vuilnisman is er blij mee...

Opnieuw 1 paar sokken. Ik kan me haast niet voorstellen dat niemand wat verloren is sinds half juni. Het topic is gewoon vergeten. Hier is-ie dan weer!
- Wilma van den Berg
Inderdaad, maar goed....dan zullen we die weer in ere herstellen (al kun je beter het topic voor aanwinsten laten groeien dan deze, omdat dit meestal een niet al te best teken is)
Zoals al verteld zijn de glazen van mijn bril een beetje gesneuveld (glazen zijn in bestelling) en is mijn camera gestolen (we hebben positief bericht gehad van de verzekering en het zit er denk ik wel in dat we een nieuwe krijgen....is maar te hopen).
Verder een triest bericht
Je vraagt je echt af hoe en waarom bepaalde dingen voorkomen in onze gereformeerde gezindte.
Zoals al verteld zijn de glazen van mijn bril een beetje gesneuveld (glazen zijn in bestelling) en is mijn camera gestolen (we hebben positief bericht gehad van de verzekering en het zit er denk ik wel in dat we een nieuwe krijgen....is maar te hopen).
Verder een triest bericht

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
omdat in de ger gez mensen leven... mensen....Wilma van den Berg schreef:Inderdaad, maar goed....dan zullen we die weer in ere herstellen (al kun je beter het topic voor aanwinsten laten groeien dan deze, omdat dit meestal een niet al te best teken is)
Verder een triest berichtJe vraagt je echt af hoe en waarom bepaalde dingen voorkomen in onze gereformeerde gezindte.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik raak ze meestal kwijt in de was/wasmachine. Mij een raadsel waar ze blijven.Gijs83 schreef:Opnieuw 1 paar sokken. Ik kan me haast niet voorstellen dat niemand wat verloren is sinds half juni. Het topic is gewoon vergeten. Hier is-ie dan weer!

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ha ha herkenbaar...albion schreef:Ik raak ze meestal kwijt in de was/wasmachine. Mij een raadsel waar ze blijven.Gijs83 schreef:Opnieuw 1 paar sokken. Ik kan me haast niet voorstellen dat niemand wat verloren is sinds half juni. Het topic is gewoon vergeten. Hier is-ie dan weer!
en dan als je een sok 'overhebt'gewoon in de sokkenla doen...
om vervolgens na een tijdje s morgens vroeg allerlei gemopper te horen van een man die gehurkt voor de sokkenla zit...

ik heb ook zo'n tas met eenlingenalbion schreef:Ik raak ze meestal kwijt in de was/wasmachine. Mij een raadsel waar ze blijven.Gijs83 schreef:Opnieuw 1 paar sokken. Ik kan me haast niet voorstellen dat niemand wat verloren is sinds half juni. Het topic is gewoon vergeten. Hier is-ie dan weer!
M&M uitnodigen, die vindt het heerlijk om ze uit te zoeken

HIHIhelma schreef:ik heb ook zo'n tas met eenlingenalbion schreef:Ik raak ze meestal kwijt in de was/wasmachine. Mij een raadsel waar ze blijven.Gijs83 schreef:Opnieuw 1 paar sokken. Ik kan me haast niet voorstellen dat niemand wat verloren is sinds half juni. Het topic is gewoon vergeten. Hier is-ie dan weer!
M&M uitnodigen, die vindt het heerlijk om ze uit te zoeken
goed dat ik het weet... heb ik weer s een reden om dr te vragen.. 'kan toch eeeecht niet zonder je, want.....

- MarthaMartha
't is net zoiets al puzzelen, die van 1000 stukjes zijn het leukst....
(al ligt dat bij éénlingsokken iets anders
)
(al ligt dat bij éénlingsokken iets anders

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ik heb er nu bijna duizend...MarthaMartha schreef:'t is net zoiets al puzzelen, die van 1000 stukjes zijn het leukst....
(al ligt dat bij éénlingsokken iets anders)

- MarthaMartha
helma schreef:ik heb er nu bijna duizend...MarthaMartha schreef:'t is net zoiets al puzzelen, die van 1000 stukjes zijn het leukst....
(al ligt dat bij éénlingsokken iets anders)

oké, ik kom binnenkort..............
ook zo zielig om man en kinders op blote voeten te laten lopen.....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!