Wat wordt jouw vakantiebestemming?
Zijn jullie al vaker in Zweden geweest?Oorspronkelijk gepost door tukkertjeFrankrijk vind ik nou helemaal niks. Weet niet wat ik daar tegen heb. Mijn ouders zijn er ook helemaal aan verknocht. Wonen te veel Fransen daaroh. Geef mij Zweden maar.Oorspronkelijk gepost door Pim
2 weken Frankrijk. Een weekje naar de Dordogne en een naar de Charente. :in
Ga je 'rondtrekken' of de hele vakantie in een huisje?
Niet op vakantie . Wel veel voor mijn werk. Heerlijk genieten van de natuur. Veel vissen natuurlijk. Dat kun je daar wel. Wat een water zeg.Oorspronkelijk gepost door PimZijn jullie al vaker in Zweden geweest?Oorspronkelijk gepost door tukkertjeFrankrijk vind ik nou helemaal niks. Weet niet wat ik daar tegen heb. Mijn ouders zijn er ook helemaal aan verknocht. Wonen te veel Fransen daaroh. Geef mij Zweden maar.Oorspronkelijk gepost door Pim
2 weken Frankrijk. Een weekje naar de Dordogne en een naar de Charente. :in
Ga je 'rondtrekken' of de hele vakantie in een huisje?
Maar jah, smaken verschillen. Zal ooit nog wel eens naar Frankrijk gaan denk ik.
BBrrr Frankrijk, ik ben er ooit, ff rekenen, 31 jaar geleden geweest, doorgetrokken met een caravan, tot onder in het zuiden toe.
Als ik er nu nog aan denk, krijg ik nog de kriebels van zoveel fransen bijelkaar.
Het is de eerste keer geweest en de laatste keer geweest dat ik er geweest ben.
Nee mij trekt het niet, maar ik moet wel zeggen er zijn wel schitterende gebieden aan natuur te zien.
Als ik er nu nog aan denk, krijg ik nog de kriebels van zoveel fransen bijelkaar.
Het is de eerste keer geweest en de laatste keer geweest dat ik er geweest ben.
Nee mij trekt het niet, maar ik moet wel zeggen er zijn wel schitterende gebieden aan natuur te zien.
Gaaf!!!!!!!Oorspronkelijk gepost door Sabra
Twee weken Israël met mijn vriendin. We gaan o.a. naar:
Jeruzalem ( 4 dagen ) o.a.
- Yad Vashem
- Oude Stad
- Marc Chagall Windows
Dode Zee ( 1 dag )
- Massada
- Ein Gedi ( kuuroord )
- Dode Zee ( lekker drijven )
Galilea ( 3 dagen ) o.a.
- Meer van Galilea