BBQ for 2

Kevertje

Bericht door Kevertje »

De "Luitendames" zijn weer terug, Nic:)!

Maar weetje... ik hou niet van kipfilet, worst, ham, lever enz. enz.!! En Tirz en Lien ook niet!

Hoe moet dat dan???
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Adorote
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Trouwens voor hen die van ver moeten komen ben ik e hele middag al thuis. Je kunt dus al vroeg genoeg in gouda zijn.
En mocht het heel vroeg zijn dan kunnen we ook nog de goudse binnenstad bezichtigen met het mooie stadhuis en de schitterende st Janskerk met zijn broemde gebrandschilderde ramen.
Trouwens daar weet onze tukkertje wel van

Het zou eigenlijk wel leuk zijn om met al deze personage s kennis te maken. :pu
hmmmmmmm................. denk ut wel.... :D:!
refo

Bericht door refo »

Kommie later en drink je alleen.
nicname

Bericht door nicname »

EN TAKKIE !! JE KOMT OOK TOCH???????

[Aangepast op 7/8/04 door nicname]
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door Kevertje

Maar weetje... ik hou niet van kipfilet, worst, ham, lever enz. enz.!! En Tirz en Lien ook niet!

Hoe moet dat dan???
Je houdt toch wel van gezelligheid? DIe BBQ-eterij is maar bijzaak joh.(behalve voor MAninne dan ;):P)
't Gaat om de gezelligheid...

Kom gewoon met z'n allen!

GRoetjes Nic
Adorote

Bericht door Adorote »

Oorspronkelijk gepost door nicname
Oorspronkelijk gepost door Kevertje

Hoe moet dat dan???
Je houdt toch wel van gezelligheid? DIe BBQ-eterij is maar bijzaak joh.(behalve voor MAninne dan ;):P)
't Gaat om de gezelligheid...

Kom gewoon met z'n allen!

GRoetjes Nic

Kom met zijn allen; dan zal men wel genodigd moeten worden,zo maar aankomen doet men nietin het kader van de wellevendheid.
Jelle

Bericht door Jelle »

Adorote en alle anderen, zijn ook uitgenodigd voor de bbg. geef even hierdoor of zend mij een u2u dan woden jullie op het lijsteje erbij vermeld.
nicname

Bericht door nicname »

Dat is mijn conclusie hieruit ;) Eigen interpretatie hoor (Want jij laat je er niet overuit ;):P)!!
Oorspronkelijk gepost door Maninne
Oorspronkelijk gepost door nicname
Oorspronkelijk gepost door Maninne

Ja maar het staat zo hebberig als je voor jezelf een heel pakket zou meebrengen en een ander wil zich wat nederiger opstellen en brengt maar een paar dingetjes mee :P
Lekker boeiend joh... 't gaat om de gezelligheid...TOCH??? (daarom kom ik ook, dat scheelt de helft:D.. :P) Maarre...hoor jij bij die eerste of bij die tweede categorie die je noemt ;) :P
Haha dáár laat ik me nou even niet over uit!!! :P:P:P
[Aangepast op 7/8/04 door nicname]
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door Adorote
Kom met zijn allen; dan zal men wel genodigd moeten worden,zo maar aankomen doet men nietin het kader van de wellevendheid.
Dat ben je toch...Goed alle voorgaande postings lezen ;):
woensdagavond 25 augustus, als het weer een beetje wil meewerken zouden we een barbecue kunnen houden.
Iedereen die tijd of zin heeft mag komen om een gezellige eetbare avond met elkaar te hebben.
Gezien de drukte bij mij in en om het huis zou het fijn zijn als een ieder voor zichzelf het vlees zou kunnen meenemen. Voor hen voor wie dat moeilijk is kunnen we nog wel wat organiseren. Voor de drankjes en de salades zorgen wij wel. Voor de rest is het geheel gratis.
Geef even bij mij op wie er komen, dat kan hier of via u2u naar mij.
Laten we hopen dat er heel wat kunnen komen, want hoe meer zielen hoe meer vreugd. De vorige keer was ook heel gezellig, dus laat je nu niet weerhouden om je op te geven.

Jelle
GRoetjes Nic.
Jelle

Bericht door Jelle »

Ha, weer een nieuwe barbecue-er die zich heeft aangemeld.

Het lijstje ziet er nu als volgt uit:
Lecram
Maninne
Tuppy
NDonselaar
Jelle en Annie
Admin, als hij niet in duitsland zit. of we moeten het hem maar opsturen
Parsifal
Empee
Pim
Nicname
Gerrit de 2e
Memento
Daphne
Jacob
Adorote
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
weet je jelle, dat ik het wel heel hartelijk van je vind, dat je je huis, haard en hof openstelt voor alle forummers?
en dat ik vooral dat extra welkom aardig vind voor de kinderen van mensen die geen oppas kunnen krijgen en voor mensen die van ver moeten komen?
ja, dat vind ik bijzonder aardig van je!
We gaan ook speciaal voor Jelle en Annie zingen op de 25e :bou::bou::bou:
refo

Bericht door refo »

Ik krijg ook steeds meer zin m'n neus te laten zien. Reserveer voor mij ook een plaatsje?
Plaats reactie